ایرانی ها در سال ۱۴۰۲ بیشتر از کدام ایموجی‌ در فضای مجازی استفاده کردند؟

یکی از بازیگران مهم اما ساکت شبکه‌های اجتماعی اموجی‌ها هستند.

شکلک‌ها و تصاویر کوچکی که گاهی تاثیرات عجیبی در برقراری ارتباط دارند.

حالا سالهاست که این تصاویر یکی از ابزار انتقال احساس یا کوتاه کردن جملات را برای ما دارند.

ایرانی‌ها در سال 1402 بیشتر از کدام ایموجی‌ در فضای مجازی استفاده کردند؟

در نمودار زیر دسته‌بندی اموجی‌های پرتکرار را بر اساس پیام و حس غالب هر اموجی مشاهده می‌کنید. شکلک‌ها و احساسات با 26% از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند. 5 اموجی سمت چپ نیز 5 اموجی پرتکرار در این دسته هستند. از بین شکلک‌ها خنده و قلب جزو پرتکرارترین اموجی‌ها هستند.

ایرانی‌ها در سال 1402 بیشتر از کدام ایموجی‌ در فضای مجازی استفاده کردند؟

خنده پرتکرارترین اموجی در توییتر و تلگرام است و شاید این یک خبر خوب باشد. اینکه در این دو پلتفرم با این حجم از اخبار سخت و نگران کننده هنوز کاربران می‌خندند شاید نشان خوبی از تبدیل غم‌ها به خنده‌ها باشد. در اینستاگرام اما چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.

ایرانی‌ها در سال 1402 بیشتر از کدام ایموجی‌ در فضای مجازی استفاده کردند؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان