تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران

دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به آخرین آمار تردد‌های نوروزی تا ۸ فروردین ماه، گفت: آخرین آمار تردد استان تهران در روز ۸ فروردین ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد ثبت شده است که آمار مجموع تردد‌ها از ابتدای طرح تا پایان هشتم فروردین ماه را به رقم ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی رساند که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد را تجربه کردیم

دبیر شورای ترافیک استان تهران، گفت: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به 4 میلیون و 176 هزار و 800 خودرو رسید که این تعداد تردد بر اساس خروج از استان به رقم 5 میلیون و 6 هزار و 707 خودرو رسید.

ابوالفضل دربانی با اشاره به 41 میلیون و 331 هزار و 45 تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: 2 میلیون و 936 هزار و 799 تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به آخرین آمار تردد‌های نوروزی تا 8 فروردین ماه، گفت: آخرین آمار تردد استان تهران در روز 8 فروردین 2 میلیون و 936 هزار و 799 تردد ثبت شده است که آمار مجموع تردد‌ها از ابتدای طرح تا پایان هشتم فروردین ماه را به رقم 41 میلیون و 331 هزار و 45 تردد خودرویی رساند که نسبت به مشابه سال گذشته 21 درصد رشد را تجربه کردیم.

دربانی در ادامه با اشاره به تردد‌های ورودی به استان تهران بیان کرد: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به 4 میلیون و 176 هزار و 800 خودرو رسید که این تعداد تردد بر اساس خروج از استان به رقم 5 میلیون و 6 هزار و 707 خودرو رسید.

دربانی با اشاره به بیشترین آمار تردد در برخی جاده‌های منتهی به تهران و بالعکس تصریح کرد: بیشترین تردد مربوط به آزاد راه تهران-کرج با حجم ترافیکی یک میلیون و 532 هزار و 29 خودرو است که با توجه به آمار تردد‌ها به همین میزان، حجم تخلفات سرعت به 3 میلیون و 849 هزار و 423 عدد رسید که نسبت به مشابه سال گذشته رشد 49 درصدی ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: آمار تلفات و مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی طبق اعلام راهور و پلیس راه استان در حوزه برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به 10 نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد کاهش ثبت شد و در ادامه مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 8 فروردین 23 نفر که نسبت به مدت مشابه 41 درصد کاهش یافته است.

دربانی همچنین ادامه داد: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به 138 نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش را تجربه کرده؛ تعداد مجروحان تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین ماه به 825 نفر که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به 9 درصد کاهش رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان