فوت ۷۴۰ نفر از مسافران نوروزی/ بازگشت از سفر را مدیریت کنید

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفر خود را مدیریت کنند و در طول مسیر از سرعت و سبقت غیر مجاز اجتناب کنند.

رییس پلیس راهور فراجا از فوت 740 نفر از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفرشان را مدیریت کنند.
 
به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی درباره وضعیت تصادفات و راه‌های کشور در آخرین روز از نوروز 1403 گفت: با شرایط پیش رو و موج بازگشت مسافران به شهرهای مقصد تعداد آمار ترددها در سطح جاده‌های کشور افزایش پیدا کرده است که بنابر همین اساس ممکن است با محدودیت‌های ترافیکی در بعضی از محورهای مواصلاتی مانند شمال به جنوب جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال اعمال محدودیت تردد را شاهد باشیم.
 
وی با تاکید بر رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه بین داشت: متأسفانه از ابتدای طرح ترافیکی نوروزی (24 اسفند) تا امروز (13 فروردین) 740 تن از هموطنان در سوانح رانندگی جان خودشان را از دست داده و حدود 19 هزار 325 نفر نیز مصدوم شده‌اند.
 
رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفرشان را مدیریت کنند و در طول مسیر از سرعت و سبقت غیر مجاز اجتناب کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان