۷۶۹ نفر ؛ کشته های تصادفات جاده ای نوروز

از ابتدای نوروز و در اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، ۱۴ فروردین)، ۷۶۹ نفر در صحنه تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند و حدود ۲۰ هزار و ۲۱۴ نفر مصدوم شدند.

از 24 اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، 14 فروردین)، 769 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند.
 
رئیس پلیس راهور در گفتگو با صدا و سیما گفت: از اجرای طرح نوروزی از 24 اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، 14 فروردین)، 769 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند و حدود 20 هزار و 214 نفر مصدوم شدند.
 
سردار سیدتیمور حسینی گفت: در 19 روز اخیر، 633 فقره تصادف فوتی، 16 هزار و 96 فقره تصادف جرحی و 80 هزار و 460 فقره تصادف خسارتی در جاده‌های کشور اتفاق افتاده است.
 
این مقام انتظامی افزود: در این مدت زمان استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین آمار تصادفات فوتی را داشتند.
 
رئیس پلیس راهور گفت: براساس آمار مرکز ثبت ترددها، درحال حاضر در استان مازندران 119 هزار خودرو مسافر، استان گیلان 109 هزار خودرو مسافر و در استان خراسان رضوی 47 هزار دستگاه خودرو مسافر وجود دارد.
 
سردار حسینی با بیان اینکه در جریان سفرهای نوروزی از 24 اسفند تا روز گذشته، حدود 502 میلیون تردد بین استانی در جاده‌ها ثبت شده است، افزود: این رقم روزانه به طور متوسط به حدود 26.5 میلیون تردد رسیده و این آمار تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 2 درصد کاهش داشته است.
 
این مقام انتظامی گفت: آمار پلیس راهور نشان می‌دهد در 19 روز اخیر، 368 هزار خودرویی که از استان تهران خارج شدند، هنوز به این استان بازنگشتند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان