تعبیر خواب دستکش

بدان که دستکش در خواب مردان بهتر از زنان است.

محمدبن سیرین گوید: اگر مردی بیند دستکش در دست داشت و از آهن است، دلیل که او را قوت و توانائی است، خاصه که از فولاد بود. اگر دستکش زرین است یا سیمین، تاویلش چون دست اورنجن است.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن دستکش در خواب، بر سه وجه است. اول: قوت و توانائی. دوم: ظفر یافتن بر دشمن. سوم: نظام کارها.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دستکش نشانه خطا و گناهان کوچک است. قصور و کوتاهی های ما. کارهای خوبی که می توانیم بکنیم ولی بی تفاوت از کنارشان می گذریم و می رویم و به گمان خویش از گرفتاری گریخته ایم ولی در واقع ذمه ما مسئول باقی می ماند و ضمیر ناخودآگاه ما از آن متالم می گردد. چون دست و دستکش مطرح است بیشتر چیزهایی که می توانیم بدهیم یا بنویسیم و کوتاهی می کنیم به شکل دستکش ظاهر می گردد. اگر در خواب ببینیم دستکش داریم خواب ما می گوید کارخیری بوده که انجام نداده ایم یا موردی برای انجام یک نیکی ساده و کوچک پیش می آید که می توانیم صورت عمل به آن ببخشیم. اگر دستکش را نپوشیده باشید خویشتن را مسئول نمی دانید و ارتباطی بین خود و آن موضوع احساس نکرده و فکر می کنید اصلا به شما مربوط نیست ولی اگر پوشیده باشید احساس مسئولیت می کنید. اگر دستکش سوراخ باشد خطائی است که مرتکب شده اید یا می شوید. اهمیت موضوع نیز از رنگ دستکش معلوم می شود. هر چه تیره تر باشد مهم تر است و هر چه روشن تر باشد کم اهمیت تر.

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر خواب ببینید دستکشی نو در دست دارید ، علامت آن است که با اینکه مادی نیستید در روابط خود با دیگران نهایت صرفه جویی را می کنید . با سختیها و مشکلاتی روبرو می شوید اما به شکل رضایتبخشی از عهده حل و فصل این مشکلات و سختیها بر خواهد آمد .

2ـ اگر در خواب دستکش کهنه یا پاره ای به دست کنید ، نشانه آن است که به شما   خیانت می کنند و متحمل زیان خواهید شد .

3ـ اگر در خواب دستکش خود را گم کنید ، نشانه آن است که بی یار و تنها می مانید و باید به تنهایی زندگی خود را اداره کنید .

4ـ اگر در خواب یک جفت دستکش پیدا کنید ، علامت آن است که دچار روابط عاطفی می شوید و ازدواج می کنید .

5ـ اگر مردی خواب ببیند دستکش زنانه ای به دست می کند ، علامت آن است که می خواهد از دست زنی بگریزد .

6ـ اگر خواب ببینید دستکش خود را از دست درمی آورید ، علامت آن است که در روابط عاطفی یا در امور کار به توفیقی اندک دست می یابید .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان