تعبیر خواب خربزه

محمدبن سیرین گوید:

خربزه زرد در خواب بیماری است و خربزه سبز، که شیرین نباشد، بهتر از زرد است و خربزه بزرگ دیدن بهتر از کوچک است و خوردنش درخواب زیانی ندارد.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

خربزه شیرین درخواب دیدن در وقت خویش و خوردن آن، دلیل بر زوال غم و اندوه بود. اگر بی وقت بود، بدان قدر گرفتار شود که آن را علاج نداند.

 

جابر مغربی گوید:

چون خربزه سبز خام است، خاصه که به طعم شیری بود، بهتر بود.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن خربزه درخواب بر پنج وجه است.

اول: بیماری.

دوم: زن.

سوم: غم.

چهارم: منفعت.

پنجم: عیش و زندگی خوش، خاصه که شیرین باشد.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

دیدن خربزه در خواب بستگی به وضع خربزه دارد و با تغییراتی که در رنگ و مزه و کیفیت آن پیدا می شود تعابیر متعارف می گردند. خربزه کلا عیش است و تمتعی است که ما از چیزهای مختلف می بریم. این عیش و تمتع و لذت گاه کام ما را شیرین می کند و گاه تلخی می آورد. چنانچه بیننده خواب ببیند که خربزه می خورد و آن خربزه شیرین است کامیاب می شود به اندازه خربزه ای که خورده و به قدر شیرینی آن. اگر خربزه ای که می خورید بزرگ باشد بهتر از این است که کوچک و محقر باشد. اگر در خواب دیدید که خربزه می خورید و فصل خربزه است نیکو است و خواب شما می گوید غم و اندوه شما از بین می رود و اگر چیزی از خربزه باقی بماند به همان مقدار غم شما باقی می ماند که با این وصف اگر تمام خربزه را بخورید بهتر است. اگر ببینید که خربزه زیادی دارید با انبوهی از مشکلات رو به رو می شوید و اگر یکی از خربزه ها را بردارید کامیابی است به همان اندازه که برگرفته اید. دیدن خربزه لکه دار در خواب خوب نیست. در غیر فصل نیز خوردن خربزه خوب نیست و نشان غم و اندوه است.

 

یوسف نبی علیه السلام گوید:

دیدن خربزه رنجوری بود

دیدن خربزه مالی باشد که بسعی دوستی بوی رسد

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان