تعبیر خواب پیانو

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

پیانو در خواب نشان جاه طلبی و تفاخر بیننده خواب است به خصوص اگر پیانو کوک نباشد و صدایی ناخوشایند از آن شنیده شود. اگر کسی در خواب ببیند که پیانویی در خانه دارد، در صورتی که نواختن در کار پیانو نباشد، باید در آینده نزدیک از قبول و انجام کارهایی که در شان و قدرت او نیست خودداری کند چون با شکست مفتضحانه ای رو به رو می شود. اگر کسی در خواب ببیند که دیگری برای او پیانو می نوازد و پیانو صدایی خوش و گوشنواز ندارد گویای اینست که در آینده او را به دروغ می ستایند یا خبرهای دلخوش کننده و واهی به او می دهند. اگر نوازنده پیانو دیده نشود زنی به او خیانت می کند و دروغ می گوید و اگر دیده شود و مرد باشد با شخصی ریاکار و مزور و دروغگو رو به رو می گردد و چنانچه صدایی خوش از پیانو شنیده شود مدح و ستایش او را می گویند و او باور می کند و گول می خورد، بی آن که واقعا شایستگی آن ستایش را داشته باشد. اگر در خواب ببینیم که ما برای دیگران پیانو می نوازیم در حالی که اهل نواختن پیانو نباشیم دروغی بزرگ می گوییم که در آن می مانیم و سر زبان ها می افتیم و درباره ما حرف می زنند و بد می گویند. به هر حال پیانو در خواب سمبول جاه طلبی و مفاخره است.

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ دیدن پیانو در خواب ، علامت روبرو شدن با موقعیتی نشاط آور است .

2ـ شنیدن نوای خیال انگیز پیانو در خواب ، علامت تندرستی و موفقیت است .

3ـ شنیدن موسیقی ناهنجاری که به وسیلة پیانو نواخته می شود ، علامت آن است که زندگی فراز و نشیبهایی بسیار خواهد داشت که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید .

4ـ شنیدن موسیقی غمگین و حزن انگیزی که با پیانو نواخته می شود ، نشانه شنیدن خبرهای اندوهبار است .

5ـ اگر خواب ببینید پیانویی شکسته و خراب دارید ، نشانه آن است که از کارهای خود رضایت خاطر نخواهید داشت و از شکست دوستان خود نیز رنج خواهید برد .

6ـ دیدن پیانوی قدیمی در خواب ، نشانه آن است که به پند و اندرزهای باارزش دیگران توجهی نخواهید کرد .

7ـ اگر دختری خواب ببیند قطعه ای شاد با پیانو اجرا می کند ، علامت آن است که دوستی که نسبت به او بی تفاوت است روزی شیفتة او خواهد شد .

 

لیلا برایت می گوید:

اگر خواب ببینید که پیانو خریدارى کرده‏اید، به این معنا است که شما در زندگى انسان موفقى هستید. اگر در خواب مشغول نواختن پیانو باشید، بیانگر آن است که کار اشتباهى را انجام مى‏دهید.

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان