تعبیر خواب بازی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

بازی در اینجا جست و خیز و بازی است آن طور که کودکان بازی می کنند و به دنبال یکدیگر می دوند. با مهره بازی کردن و انواع سرگرمی های دیگر از این قبیل مورد نظر نیست فقط جست و خیزهای شادمانه، مثل گرگم به هوا، اکردوکر،قایم موشک و غیره. این نوع بازی ها در خواب کسالت و اندوه است. اگر در خواب دیدید که بازی می کنید و می دوید و می خندید کسالتی و غمی برای شما پیش می آید. چنانچه مشاهده کردید که در خواب با کودکان بازی می کنید و آنها شما را مانند خودشان پذیرفته اند در آینده نزدیک عملی انجام می دهید که مردم شما را تخطئه می نمایند و سرزنش می کنند و شما از کرده خویش نادم و شرمگین خواهید شد. اگر ببیند که بچه ها بازی می کنند و شما به تماشا ایستاده اید در محیط خانواده شما بحث های ناخوشایند پیش می آید. اگر خانم و کدبانوی خانه ببیند که بازی می کند با شوهرش و اقوام منتسب به شوهرش اختلاف خواهد یافت که بزرگی و کوچکی آن به اندازه هیاهویی است که در نتیجه بازی به وجود آمده بود. اگر در خواب ببیند که صدای بازی کودکان را می شنوید خبری غمناک دریافت می کنید و احتمالاَ مردم درباره شما بد خواهند گفت.

 

اکثر افراد در خواب‌ بازی‌های‌ مختلفی‌ رامشاهده‌ می‌کنند. برخی‌ از این‌ خوابها ساده‌ و صرفابرگرفته‌ از زندگی‌ روزمره‌ ما هستند، مثل‌ بسکتبال‌.دیگر بازی‌ها در خواب‌ عجیب‌ و غریب‌، باور نکردنی‌،حیرت‌ آور و کاملا واهی‌ و نامعقول‌ و حتی‌ برخی‌ ازآنها آزارگرانه‌ هستند. برای‌ تعبیر هر چه‌ بهتر این‌گونه‌ خوابها لازم‌ است‌ که‌ حال‌ و هوای‌ عمیق‌ وواکنش‌های‌ احساسی‌ تان‌ را در آن‌ها بررسی‌ نمایید.ممکن‌ است‌ در خوابتان‌ برای‌ تفریح‌ مشغول‌ بازی‌باشید، که‌ گاه‌ و بیگاه‌ رخ‌ می‌دهد. ولی‌ دیگرخوابهای‌ «بازی‌ کردن‌« می‌توانند نشان‌ دهنده‌ چالش‌هایی‌ در زندگی‌ تان‌، ماهیت‌ رقابت‌ طلبانه‌ و بلندپروازانه‌ یا ساده‌ لوحی‌، ناپختگی‌، خامی‌ و بچگی‌شما باشند. این‌ خوابها می‌توانند برملا کننده‌ اهداف‌و نیات‌ شما برای‌ کسب‌ موفقیت‌ یا شیوه‌ای‌ آسان‌ وراحت‌ برای‌ خارج‌ ساختن‌ نیرو و انرژی‌ بالای‌ شماباشند. هم‌ چنین‌ مشاهده‌ بازی‌ در خواب‌ می‌تواندنمایانگر «بازی‌ زندگی‌« باشد. اگر در خوابتان‌ مشغول‌بازی‌ عجیبی‌ با افراد آشنا بودید، لازم‌ است‌ که‌ به‌دقت‌ رفتار، کنش‌ و تأثیر متقابل‌ خودتان‌ را با آنها ونقشی‌ را که‌ هر یک‌ در خوابتان‌ بازی‌ می‌کنند،بررسی‌ کنید.

 

 

 

لیلا برایت می گوید:

دیدن هر نوع بازى در خواب، به این معنا است که با انجام کارهاى نادرست نمى‏توانید به هدف خود دست یابید. توپ بازى در خواب، به این معنا است که کارى انجام مى‏دهید که مورد تمسخر دیگران قرار مى‏گیرید.

 

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

خواب بازی سرپول : پول فراوان

یک بازیکن : همه چیز به میل شما پیش میرود .

در بازی برنده می شوید : زندگی شما بسیار لذتبخش خواهد شد .

دربازی می بازید : رنج شما کاهش می یابد .

بازی شطرنج : وقتتان را بیهوده تلف می کنید .

ورق بازی می کنید : اعتبار و احترامتان را از دست میدهد.

با یک دوست بازی می کنید و برنده می شوید :یکی از عزیزانتان را از دست می دهید .

با یک دوست بازی می کنید و می بازید : شما

کس دیگری را دوست دارید .

بچه ها بازی می کنند : شانس به شما روی می آورد .

در یک بازی ورزشی بازی می کنید : پول

دیگران بازی می کنند : نگرانیها بر طرف می شوند.

در یک فانفار مشغول بازی هستید : موفقیت شما به تاخیر افتاده است .

در شرط بندی و بخت آزمایی شرکت می کنید : اشیاء قیمتی روی زمین پیدا خواهید کرد .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان