اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!

روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

 اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش ایرنا، روماریو، اسطوره 58 ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی 194 قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

اسطوره 58 ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر 2009 در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال 2009 ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال 1994 پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان