تعبیر خواب آله

حضرت دانیال گوید:

آله در خواب، پادشاهی با هیبت و ستمگر چنانکه همه کس از او بترسد. اگر بیند آله را فراگرفت یا شخصی بدو داد و آن آله فرمانبر و مطیع او بود، دلیل کهم در نزد پادشاه، خاص و مقرب شود. اگر دید آله او را برگرفت و بر هوا برد، دلیل که به فرمان پادشاه سفری نماید و در آن بزرگی و ناموری یابد.

 

محمد بن سیرین گوید:

اگر دید آله به کوچه فرود آمد، دلیل که پادشاه در آن کوچه فرود آید. اگر بیند مردم آن کوچه آله را بکشتند، آن از مملک معزول شود یا هلاک گردد. اگر بیند آله وی را بگرفت دلیل که در پناه پادشاه شود. اگر بیند آله از دهان، چیزی در آورد و بدو داد دلیلکه بقدر ان چیز، از پادشاه عطا یابد. اگر بیند آله از دست او بپرید، رشته یا چیز دیگر در دست او بماند، دلیل که پادشاه بر وی خشم گیرد و او از خود دور گرداند و چیزی از مال او بستاند.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر بیند که از آله شکار همی گرفت دلیل که مال و خزانه پادشاه در تصرف او درآید. اگر بیند آله وی را به منقار یا به چنگال برد، دلیل که او را از پادشاه زحمت و بلا رسد و مالش بستاند. اگر بیند با آله جنگ و نبرد همی کرد، دلیل که او را با پادشاه جنگ و خصومت بود. اگر بیند آله بخورد یا پر او را بکند، دلیل که بقدر آن از پادشاه مال و نعمت یابد. اگر بیند که آله بر سر و روی وی نشسته بود، دلیل که وی را پسری اید و پادشاه شود.

 

 

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان