تعبیر خواب تار

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تار یکی از آلات موسیقی است و دیدنش درخواب حکم دیگر آلات طرب را دارد. در بیداری تار وسیله ای است برای خوش گذراندن و آوای خوش شنیدن لذا در خواب به دروغگوئی و محال اندیشی تعبیر شده است . این دو حالت دارد.ا گر بیننده خواب با نواختن تار آشنا و در این رشته اهلیت داشته باشد خواب دیدن تار تمایل او را به تظاهر و خودنمائی نشان می دهد یا این که می کوشد به کار خطیری اقدام کند و به چیزی دست یابد که در حد او نیست لذا به دروغگوئی متوسل می شود. ولی اگر به نواختن تار آشنا نباشد حکم اول در مورد او صادق نیست و فقط دروغ می گوید که باید از گفتن دروغ بپرهیزد. معبران کهن نوشته اند نواختن تار کسی را به دروغ و مدح و ستایش گفتن است. اگر بیننده خواب ببیند که کسی دیگر برای او تار می نوازد نشان آن است که شخصی به او دورغ می گوید و را به ناروا می ستاید که فریب و نیرنگ در کار است. اگربیننده خواب ببیند که تار او شکسته و در عالم خواب بداند که تار به او تعلق داشته باشد در آینده از تظاهر و ریا کاری و دروغگوئی احتراز کند چون کار به رسوائی و بی آبروئی می کشد ولی اگر تار شکسته ببیند و تار به او تعلق نداشته باشد کسی به او دروغ می گوید که شرمسار می شود و ندامت می کشد و مجبور می شود عذر گناه بخواهد. اگر بیماری درخواب ببیند که تارش شکسته خوب نیست. تار زدن با چیره دستی و استادی نشانه آن است که بیننده خواب کاری انجام می دهد که خیر آن به دیگران می رسد. این در صورتی است که تار زدن او شنونده داشته باشد. اگر دیدید زنی برای شما تار می زند فریب نفس و شیطان را می خورید. اگر شما برای زنی تار زدید کاری خلاف مرتکب می شوید. اگر دیدید عده ای تار می زنند خود را در میان عده ای منافق خواهید یافت. اگر دیدید در خواب تاری افتاد و شکست حقیقتی آشکار می گردد و احیانا رفع اتهام می شود. به نوشته ابن سیرین اگر کسی بیمار باشد و ببیند تار یا هر وسیله موسیقی دیگری می نوازد خوب نیست زیرا پایان زندگی او نزدیک است.

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر در خواب آلت تار را ببینید ، نشانه آن است که از سرگرمیهای لذتبخش استفاده خواهید کرد .

2ـ اگر خواب ببینید سیاهپوستی تار می نوازد ، دلالت بر آن دارد که نگرانیهای اندکی در پیش خواهید داشت که به شما آسیب چندانی نخواهد زد .

3ـ اگر دختری خواب ببیند سیاهپوستان تار در دست دارند ، علامت آن است که با نامزد خود به تفاهم نمی رسد و تلاشهای او برای رسیدن به مقصود با شکست مواجه خواهد شد .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان