سیلاب محور نوجان به کندوان را بست

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه فرمانداری کرج گفت: تلاش راهداران، هلال احمر و مدیریت بحران فرمانداری کرج برای باز شدن محور نوجوان به کندوان همچنان ادامه دارد.

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه فرمانداری کرج گفت: محور نوجان به کندوان به دلیل وقوع سیلاب واریزه‌ای تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کورش جعفری سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر بارش باران و به راه افتاده سیلاب واریزه‌ای این محور در مسیر رفت و برگشت مسدود شده است.

وی اضافه کرد: تلاش راهداران ، هلال احمر و مدیریت بحران فرمانداری کرج برای باز شدن محور نوجوان به کندوان همچنان ادامه دارد.

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه فرمانداری کرج گفت: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و از شهروندان تقاضا می شود از آن استفاده نکنند.

یه گزارش ایرنا، سیلابهای واریزهای حاوی ذرات رس و سیلت تا قلوه سنگ، درختان بزرگ و یا بخشهایی از ساختمان است و این جریان با سرعت زیاد حرکت کرده و به دلیل وزن مخصوص و بار رسوبی بسیاربالا (دارای 70 تا 90 درصد بار رسوبی) قدرت تخریب بالایی داشته و می تواند قلوه سنگهایی بسیار بزرگ و سنگین را در مسیر جریان حمل کند.

محور کرج - چالوس حدود 160 کیلومتر طول دارد که حدود 80 کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان