با موضوع شعار سال؛

ویژه‌نامه تبلیغ ماه رمضان منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: در آستانه ماه مبارک رمضان، نوزدهمین ویژه‌نامه تبلیغ از سوی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نخستین بخش این ویژه‌نامه به توصیه‌ها و فرمایشات مراجع عظام تقلید و علما اختصاص دارد و در بخش‌های دیگر، به موضوعات فرهنگی و اقتصادی پرداخته شده است.

در بخش دوم با عنوان «جهاد فرهنگی» با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب، مصاحبه‌هایی با آیت‌الله یزدی، حداد عادل و حجت‌الاسلام و المسلمین اراکی در این زمینه انجام گرفته است و در ادامه مقالاتی نیز درخصوص تاثیر ماهواره و رسانه‌های دین‌ستیز بر فرهنگ جامعه و خانواده  درج گردیده است.

سومین بخش این ویژه نامه به جهاد اقتصادی اختصاص یافته و در آن مصاحبه‌هایی از حجج الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی، مصباحی مقدم با موضوعات اقتصادی و اقتصاد مقاومتی منتشر شده است.

آخرین بخش ویژه‌نامه تبلیغ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز شامل اخبار مختلف جهان اسلام به ویژه اخبار مرتبط با گسترش اسلام در جهان غرب است.

نوزدهمین شماره ویژه‌نامه تبلیغ جامعه مدرسین در تیراژ 10 هزار نسخه منتشر شده و در راستای تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی، در اختیار مبلغان اعزامی به مناطق مختلف کشور قرار گرفته است.

ضمنا نسخه الکترونیکی این ویژه‌نامه، در پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین در دسترس عموم قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان