
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) حجتالاسلام والمسلمین یحیی کمال، رئیس اداره امور گروههای تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 31 تیر در دیدار با مسؤلان امور تبلیغی استان مرکزی حضور در فضاها و مناطق مختلف جامعه از جمله پارکها، مدارس، کمپهای ترک اعتیاد، متروها و پایانههای مسافربری و ... را از نقاط قوت گروههای تبلیغی جهت امر تبلیغ دانست.
رئیس اداره امور گروههای تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تشکیل و ساماندهی بیش از 300 گروه تبلیغی برای استانهای کشور خبر داد و گفت: اعزام گروههای تبلیغی به سراسر کشور و به ویژه مناطق خاص و مشترک، نقطه عطف اعزامهای دفتر تبلیغات اسلامی است.
وی تعامل گروههای تبلیغی با مدیران فرهنگی استانها و به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی را بسیار با اهمیت خواند و افزود: یکی از عوامل موفقیت گروههای تبلیغی در استانها نظارت، ارزیابی عملکرد و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از گروههای تبلیغی است.
کمال عنوان کرد: حضور گروههای تبلیغی در جمع اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان امر بسیار مبارک و لازمی است زیرا قشر جوان بیشترین مخاطب تبلیغ هستند و بیش از اقشار دیگر نیز در معرض مخاطرات قرار دارند.
همچنین حجتالاسلام موسوی ضمن بیان عوامل مختلف تهدید کننده اعتقادات و باورهای دینی جوانان و نقشههای استکبار، گفت: پیروی از شیوه تبلیغ معصومین درهدایت مردم، اخلاق حسنه، خلوص نیت، استمداد از اهلبیت و آموزشهای لازم در ارتباط با جذب بهتر جوانان از عوامل موفقیت گروههای تبلیغی درجذب و هدایت مخاطبان جوان و ارتقاء باورهای دینی آنان است.
موسوی همچنین خواستار تعامل بیشتر سازمان تبلیغات اسلامی با گروههای تبلیغی به منظورحمایت گستردهتر از گروهها شد.
وی افزود: ما معتقدیم استان مرکزی ظرفیت تبلیغی بیشتری میتواند داشته باشد و متاسفانه دربرخی ازمناطق نسبت به قبل درخواست وظرفیت تقلیل پیداکرده است.
وی تاکید کرد: گروههای تبلیغی نیاز به نظارت و هدایت سازمان تبلیغات دارند وما سعی کردیم برای هماهنگی بیشتر گروههای تبلیغی را به سازمان تبلیغات سوق دهیم .