در هم‌اندیشی «جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی»؛

۲۳ جلد کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رونمایی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: نخستین نشست هم‌اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان، با عنوان «جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی» هفتم خردادماه جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) علی‌اصغر سهرابی، دبیر این هم‌اندیشی به خبرنگاران گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به همت مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با حضور کارشناسان و مولفان عرصه جوان، نخستین نشست هم‌اندیشی با عنوان جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی، عصر پنج‌شنبه هفتم خرداد ماه جاری در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می‌شود.

سهرابی افزود: در این نشست هم‌اندیشی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ابراهیم فیاض، استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی خواهند داشت.

سردبیر ماهنامه حاشیه همچنین افزود: هم‌اندیشی حضار به صورت تریبون آزاد، رونمایی از مجموعه ارزشمند 23 جلدی از نگاه نبوی و سایر آثار جدید چاپ شده مرکز پژوهش‌های جوان و برگزاری نمایشگاه آثار مرکز با تخفیف ویژه از دیگر بخش‌های این نشست هم‌اندیشی خواهد بود.

وی عنوان کرد: این نشست بعد از ظهر پنج شنبه 7 خردادماه 94 از ساعت 17 تا 20 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان