شناسه : ۲۹۸۳۳۰۳ - سه شنبه ۲ دی ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۴۴
مسیر مسوولیت اجتماعی امویام در شب یلدا
شرکت مدیران خودرو و باشگاه مشتریان امویام برای چندمین سال متوالی، مراسمی با شعار «یلدا برای همه کودکان» برگزار کرد و کودکان تحت حمایت خیریهها را در شادی این آیین کهن ایرانی سهیم کرد. در این مراسم، برنامههای مفرح متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شد و هدایایی اهدا شد تا فضایی شاد و خاطرهانگیز برایشان رقم بخورد.
به گزارش گروه آنلاین روزنامه دنیای اقتصاد؛ برگزاری این مراسم، در راستای اصول و ارزشهای شرکت مدیران خودرو و برند امویام در حوزه مسوولیت اجتماعی (CSR) است؛ رویکردی که همواره بر حمایت از اقشار کمتر برخوردار، بهویژه کودکان، تمرکز داشته است. امویام طی سالهای گذشته تلاش کرده در روزهای خاص و مناسبتهای ویژه، کنار کودکانی باشد که فرصت کمتری برای تجربه شادی دارند. این مسیر چندساله با اجرای برنامههایی در مناسبتهایی همچون روز کودک، روز دانشآموز، شب یلدا و دیگر ایام خاص ادامه یافته و هدف آن همواره برگزاری رویدادهای شاد، آموزشی و اهدای هدایای موردنیاز برای کودکان کمبرخوردار بوده است. باور امویام این است که شادی، حق همه کودکان است و با همین نگاه تلاش میکند در این شبهای بهیادماندنی، لبخند را به چهره همه کودکان هدیه دهد.
در این مراسم، آقای کریس، دستیار مدیرعامل مدیران خودرو با اشاره به جایگاه شب یلدا در فرهنگ کهن ایرانی، این شب را نماد گرما، همدلی و امید دانست و تاکید کرد که امویام هر سال تلاش میکند در این مناسبت ارزشمند، اقدامی معنادار انجام دهد؛ امسال نیز تمرکز این برند بر کودکان بهعنوان ارزشمندترین اعضای جامعه بوده است. وی با دیدن چهرههای خندان کودکان، آنها را امید آینده جامعه معرفی کرد و ضمن قدردانی از معلمان و مربیان حاضر، نقش آنان را در رشد سالم و شاد کودکان بسیار مهم دانست.
معرفی باشگاه مشتریان ام وی ام
در مسیر تحقق چشماندازهای بلندمدت مدیران خودرو و با هدف تقویت ارتباطی پایدار با مشتریان، باشگاه مشتریان برند ام وی ام در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. این باشگاه بهعنوان یکی از بازوهای ارتباطی شرکت، در کنار واحدهایی همچون فروش، بازاریابی، توسعه محصول و شبکه نمایندگان و همچنین در تعامل مستقیم با واحد ارتباط با مشتریان، به دنبال ایجاد تجربهای متفاوت برای اعضای خانواده بزرگ امویام است؛ خانوادهای که امروز بیش از 900 هزار نفر از مشتریان وفادار این برند را در بر میگیرد. رویکرد مسوولانه ما نسبت به مشتریان «With MVM, With Love / با امویام، با عشق»، شعار باشگاه WMWL است.
اهداف و ماموریت باشگاه مشتریان امویام شامل افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان، ایجاد ارتباطی مستمر، شخصیسازی شده و دوطرفه، ارتقای تجربه مشتری در تمامی مراحل همراهی با برند و فراهمکردن بسترهایی برای قدردانی از اعتماد و انتخاب مشتریان است.
فعالیتهای مشتریان
باشگاه مشتریان ام ویام با برگزاری کمپهای طبیعتگردی، مسابقات پدل، تورنمنت بزرگ فوتبال و رویدادهای محلی نمایندگیها، فرصتهایی برای تعامل مستقیم فراهم میکند. فعالیتهای خیریه این باشگاه با برگزاری جشنهای یلدا برای کودکان نیازمند، حمایت از دانشآموزان کمتر برخوردار و مشارکت در برنامههای خیریه نمایندگیها، نقش فعالی در مسوولیت اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی اقشار مختلف ایفا میکند.

مجموعه این برنامهها نشان میدهد ام ویام پیوندی عمیق با جامعه مشتریان و گروههای نیازمند برقرار میکند.