۱۵ شهریورماه؛ آغاز سال تحصیلی جدید حوزه

گروه حوزه‌های علمیه: مدیرکل روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه سراسر کشور از آغاز سال تحصیلی حوزه از ۱۵ شهریورماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن طیب حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: براساس تصمیم شورای عالی حوزه مقرر شده است تا سال تحصیلی حوزه از 15 شهریور آغاز شود.

وی ادامه داد: طی دو، سه روز آینده اطلاعیه‎ای در این باره صادر و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و جزئیات مراسم افتتاحیه و ... اعلام خواهد شد.

طیب حسینی از برگزاری نشست خبری آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه با خبرنگاران نیز خبر داد و افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید، آیت‌الله حسینی بوشهری برنامه‎های حوزه برای سال جدید را تشریح خواهد کرد.

یادآور می‌شود بحث تعطیلات طولانی تابستانی در حوزه یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر با انتقادات تندی از سوی بسیاری از مراجع مواجه شده است و مدیران حوزه تصمیم گرفته‎اند تا مقداری از این تعطیلات را با زودتر آغاز کردن دروس در شهریورماه و دیرتر خاتمه دادن آن در خردادماه کاهش دهند.

همچنین حوزه در سال جدید با اصلاحات درسی قابل توجهی روبرو شده است و نظام آموزشی جدیدی در برخی مدارس به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان