آیت‌الله‌العظمی موسوی اردبیلی:

جشن‌های دهه کرامت دولتی نشود

گروه حوزه‌های علمیه: کاری که دولتی است، دولتی شروع می‌شود، ولی نتیجه تمام نمی‎دهد، ولی کار مردمی تا آخر مردمی خواهد بود.

‫به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) آیت‌الله‌العظمی عبدالکریم موسوی اردبیلی، امروز 25 مرداد در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت، گفت: کاری که در زمینه بزرگداشت دهه کرامت آغاز شده است، بسیار کار نیکو و به حدی خوب است که نمی‎توان با کلمات آن را وصف کرد.
وی افزود: برنامه آغاز دهه کرامت در حرم مطهر که امروز صبح برگزار شد، بسیار خوب بود و اینکه نام اهل بیت(ع) را به میان آورده‌اند بسیار نیکو است ولی نکته اصلی اینجاست که کاری که دولتی است، دولتی شروع می‌شود ولی نتیجه تمام نمی‎دهد ولی کار مردمی تا آخر مردمی خواهد بود.
این مرجع تقلید بیان کرد: این جشنواره‎ها باید مردمی‎تر شود و کسانی که دست اندرکار هستند باید تلاش کنند که این ظرفیت را در میان مردم فعال‎تر کنند و مردم را در این امر مشارکت بیشتری دهند.
وی گفت: نکته دیگر این است که کار را به دست افراد ضعیف ندهید؛ باید همه مناصب درست تقسیم شوند زیرا آدم‌های ضعیف کار را نیز خراب می‎کنند و باعث می‎شود که کار ناقص و ابتر بماند.
آیت‌الله موسوی اردبیلی عنوان کرد: اگر نقایص این طرح‎ها کم شود، این برنامه‎ها ماندگارتر خواهد شد.‬‎

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت نیز در این دیدار به تشریح برنامه های دهه کرامت پرداخت و گفت: در تاریخ اسلام یکی از اتفاقات مهم، هجرتی است که رخ داده و این هجرت مبدا تحولات مهم بوده است.
وی افزود: در این بین سه هجرت حضرت رسول از مکه به مدینه، هجرت امام حسین از مکه به کربلا و هجرت امام رضا(ع) از مدینه به مرو تحولات بسیاری را در جهان بشریت حادث کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان