سرپرست جدید پایگاه میراث‌جهانی باغ عباس‌آباد معرفی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران صاحب دهشت را به‌عنوان سرپرست جدید پایگاه میراث‌جهانی باغ عباس‌آباد معرفی کرد.

سرپرست جدید پایگاه میراث‌جهانی باغ عباس‌آباد معرفی شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث‌فرهنگی این استان در نشست صمیمی با کارکنان پایگاه میراث جهانی باغ عباس‌آباد شهرستان بهشهر، ضمن قدردانی از زحمات حمید عمرانی‌رکاوندی سرپرست قبلی این مجموعه، مجموعه باغ عباس‌آباد را فرصتی طلایی در حوزه گردشگری در شرق مازندران برشمرد و بهترین راهکار برای پیشرفت این مجموعه را مدیریت یکپارچه عنوان کرد.

او با اشاره به اهمیت شهرستان بهشهر در حوزه گردشگری و وجود اماکن تاریخی، مرمت بنای چشمه عمارت و مجموعه میراث‌جهانی باغ عباس‌آباد را از برنامه‌های پیش روی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اعلام کرد.

او با اشاره به فعالیت‌های خوبی که در این مجموعه در سال‌های اخیر رقم خورده، تسریع در امور مرمت و تعامل سازنده با دستگاه‌های موازی و همراه را در این مجموعه ارزشمند خواستار شد.

بزرگ‌نیا، پیش از این نشست، با حضور در دفتر فرماندار شهرستان بهشهر، ضمن قدردانی از همراهی و پیگیری سیدخالق سجادی فرماندار در حوزه گردشگری، توجه بیشتر و همراهی مسئولان شهرستانی را تسهیل‌کننده مسیر اقتصادی و آینده‌ساز گردشگری عنوان کرد.

صاحب دهشت، سرپرست جدید پایگاه میراث‌جهانی باغ عباس‌آباد، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی دانشکده میراث‌فرهنگی و کارشناس‌ارشد مرمت و احیای بناها و بافت‌های تاریخی از دانشگاه هنر تهران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان