به گزارش خبرنگار مهر، در این شماره از فصلنامه رسانه هفت عنوان مقاله تخصصی از سوی پژوهشگران حوزه ارتباطات و رسانه منتشر شده و در آن موضوعاتی چون: الگوی مطلوب برنامههای دینی تلویزیون ایران، تنوع فرهنگی در رسانه، رسانه و دین، نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابطعمومی، چالشهای شبکههای اجتماعی تلفن همراه و... مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
مشروح نشست «نقش رسانهها در گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی» که سوم بهمن ماه 1395 از سوی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار شده بود، نیز از دیگر مطالبی است که در این شماره فصلنامه «رسانه» به چاپ رسیده است.
فهرست گزیده مقالات ارتباطات ارتباطات جمعی در مطبوعات، بخش پایانی فصلنامه را به خود اختصاص داده که به کوشش شیرینالادینی، میترا پورقبادی و هما خراسانی از مطبوعات کشور گردآوری شده است.
موضوع مقالات این شماره از فصلنامه رسانه عبارتند از:
به سوی تدوین الگوی مطلوب برنامههای دینی تلویزیون ایران / مهدخت بروجردی علوی و الهام سادات حسینی، تنوع فرهنگی در رسانه با تأکید بر تنوع نوشتاری در رسانههای برخط/ فرزانه بازیار، رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانهها / زهرا ماهر و زهرا سادات کشاورز، نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابطعمومی فرمانداری شهرستان بهارستان / محمدجواد محسنزاده، رابطه بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکههای اجتماعی مجازی / میترا حبیبی و فائزه بهنامیفرد، مطالعه کیفی چالشهای شبکههای اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران / آذر قلیزاده و عباس زمانی، بررسی رابطه بین مصرف رسانه و هویت ملی از دیدگاه جوانان 29 -15 ساله شهر یزد در سال 1394، سیدعلیرضا افشانی و سیدمحمد موسوی ندوشن.