برنامه‌های موبایل برای تناسب اندام و سلامتی

 

همه این اپلیکیشن‌ها در App Store برای آیفون و آیپد، و برخی از آنها در بازار اندروید موجود هستند.

MyFitnessPal

MyFitnessPal جدیدترین و بهترین اپلیکیشن کاهش وزن موجود در بازار برای تلفن‌های همراه هوشمند است.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تعداد قدم‌های خود در پیاده‌روی و فعالیت‌های روزانه را بشمارید، کالری استفاده شده‌خود را محاسبه کنید وحتی رژیم غذایی مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید.

MyFitnessPal اپلیکیشنی است که همه مسائل و راهکارهای مربوط به سلامتی و تناسب اندام را یکجا در خود دارد.

Nike + Training Club

چه وقتی که در جستجوی یک تمرین یا ورزش پرفشار هستید و چه وقتی که در حال انجام یوگا هستید، اپلیکیشن Nike + Training Club به شما این امکان را می‌دهد تا تمرینات خود را بر اساس آن چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید و یا آن چیزی که می‌خواهید از دست بدهید متمرکز کنید. اگر نمی‌توانید انسان باانگیزه‌ای باشید و به این دلیل دچار مشکل شده‌اید، نگران نباشید، این اپلیکیشن منابع بی پایانی از امکانات، شامل به اشتراک گذاشتن تمرینات خود با دوستانتان برای کسب انگیزه و امید بیشتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Think Dirty

اغلب ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم که چه نوع مواد شیمیایی در محصولات آرایشی استفاده می‌شود و این موضوع می‌تواند خطری جدی برای پوست ما به حساب بیاید. اپلیکیشن Think Dirty به شما این امکان را می‌دهد تا با دوربین گوشی موبایلتان مستقیما محصولات را اسکن کرده تا از خطرناک بودن یا سالم بودن آنها آگاه شوید و همچنین به شما آموزش می‌دهد که کدام یک از مواد شیمیایی تهدیدی بالقوه برای سلامتی به شمار می‌آیند. بنابراین بار دیگر که برای خرید محصولات آرایشی به فروشگاه می‌روید، مطمئن شوید که این اپلیکیشن سودمند را در تلفن همراه خود دارید.

iTriage

خب ما همه مقصریم که با استفاده از دکتر گوگل، بیماری میگرن خودمون را تبدیل به یک تومور مغزی می‌کنیم. با اپلیکیشن iTriage می‌توانید به مغز خود آرامش داده و به درستی از طریق یک سری سوالاتی که توسط متخصصان مطرح می‌شوند، بیماری خود را تشخیص دهید. از این طریق شما می‌توانید گزینه‌های بهداشت و درمان را جستجو کرده و همچنین تمام ملزومات بهداشتی درمانی از جمله قرار ملاقات ها، بیمه و شرایط فعلی را در این اپلیکیشن ذخیره کنید.

 

Beautylish

هنوز دارید تلاش می‌کنید که مهارت‌های آرایش خود را بهبود ببخشید؟ اجازه بدهید که Beautylish همه ترفندهای این کار را به صورت رایگان به شما آموزش بدهد! شما حتی می‌توانید به صورت مستقیم از خود اپلیکیشن، محصولات آرایشی را جستجو کرده و خریداری کنید.

 

Sleepbot

اگر منطقی فکر کنید، داشتن مقدار کافی خواب، فواید سلامتی بیشتری در هنگام انجام کارهای ذهنی برای شما دارد. بعد از یک خواب خوب و راحت شبانه، نه تنها احساس بهتری به شما دست می‌دهد، بلکه چهره شما هم زیباتر، شفاف‌تر و شاداب‌تر خواهد شد. بنابراین پیگیری این مسئله که چه مقدار خوابیدید، قطعا برای آنهایی که برنامه شلوغ‌تر و پرکارتری دارند، امری مهم و حیاتی است. اپلیکیشن Sleepbot به شما این امکان را می‌دهد تا تاریخچه ساعات خواب خود را مرور و پیگیری کرده و همچنین از طریق نکات و توصیه‌های کاربردی اهمیت خواب کافی و به موقع را برای شما بیان می‌کند.

 

Fooducate

بار بعدی که خواستید خواروبار بخرید، قطعا مایل خواهید بود که این اپلیکیشن را همراه خود داشته باشید. با Fooducate می‌توانید بارکد محصولات را اسکن کرده تا اپلیکیشن به شما بگوید که این محصولی که قصد خریدش را دارید دقیقا چقدر مغذی است.

 

Eyebrows by Modiface

شکاف‌های موجود در ابروها همیشه بوده و هستند، بنابراین با استفاده از اپلیکیشن Eyebrows by Modiface مطمئن شوید که ابروهایتان سر جای درست خودشان قرار گرفته و سالم هستند. با آپلود کردن یک عکس از صورت خود و انتخاب شکل صحیح و رنگ ابروها بر اساس فرم صورتتان، به راحتی می‌توانید ابروهایی مرتب داشته باشید.

 

OPI

منتظر ماندن در یک سالن آرایش ناخن به مدت 5 دقیقه برای انتخاب رنگ مورد نظر اصلا تجربه جالبی نیست. اپلیکیشن ناخن OPI این استرس و فشار روانی را از شما دور می‌کند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا شکل‌های مختلف آرایشی متناسب با ناخن هایتان را امتحان کنید. این اپلیکیشن این امکان را هم برای شما فراهم می‌سازد تا حتی رنگ پوست و طول ناخن را هم انتخاب کنید.

 

Hair Color by Modiface

همه ما می‌خواهیم که رنگ و مدل‌های مختلف مو را امتحان کنیم، اما رنگ کردن موهایتان می‌تواند برای شما گران تمام شود، هم از لحاظ هزینه‌ای و هم از لحاظ سلامتی. اپلیکیشن Hair Color by Modiface به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از هرگونه تغییر و آرایش واقعی، رنگ‌های مختلف را روی موهای خود تجربه کنید.

 همه این اپلیکیشن‌ها در App Store و برخی از آنها در بازار اندروید موجود هستند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان