شناسه : ۳۶۲۸۵۷ - یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶
تأثیر یک فیلم روی فروش وسیله خانگی +عکس
فیلمها گاهی اوقات میتوانند جنبه تجاری هم داشته باشند و یک برند را در خلال فیلم تبلیغ کنند اما این فیلم به طور ناخواسته فروش یک وسیله را به طور عجیبی افزایش داد.
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از فیلمها گاهی اوقات برای رشد تجاری یک برند در یک منطقه خاص و یا حتی جهان ساخته میشوند. به عنوان مثال یک برند خاص در این فیلمها تبلیغ میشوند اما فیلم «جیغ» به طور ناخواسته باعث رشد چشمگیر یک وسیله خاص خانگی شد. بعد از اکران فیلم ترسناک «جیغ» در سال 1996 که در آن قاتل قبل از کشتن قربانیها با تلفن خانهشان تماس میگرفت، در آمریکا خرید تلفنهای دارای صفحه نمایش شماره تماس گیرنده سه برابر افزایش یافت.
![تأثیر یک فیلم روی فروش وسیله خانگی +عکس تأثیر یک فیلم روی فروش وسیله خانگی +عکس](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/25/2316080971.jpg)