همه‌چیز برای زیبایی زنان؛ افتتاح سالن زیبایی فرانسوی فرانک پروو در تهران

در هفته‌های گذشته مهمترین رویداد مد و زیبایی در تهران، افتتاح سالن زیبایی مجموعه‌ی مطرح فرانسوی «فرانک پروو» در ایران بود، مجموعه‌ای که قرار است خدمات زیبایی و مراقبت از مو را در عالی‌ترین کیفیت به خانم‌های ایرانی ارائه بدهد و شعار معروف این مجموعه این است «خانم‌ها طلا هستند». با بنیتا همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه فرانسوی آشنا ‌شویم.

همه‌چیز برای زیبایی زنان؛ افتتاح سالن زیبایی فرانسوی فرانک پروو در تهران

«فرانک پروو» پیش از آنکه نام یک برند باشد نام آرایشگر معروف فرانسوی Franck Provost است. کسی که بنیان‌گذار و خالق اولین مجموعه فرانک پرو در فرانسه بوده، او متولد 1946 در فرانسه است و از سال 1972 کارش را با کارآموزی شروع کرده، پس از سه سال دستیاری در 1975 تصمیم می‌گیرد اولین سالنش را در سن ژرمن در غرب فرانسه افتتاح کند. فرانک پروو آرایشگر هنرمندان بسیاری همچون شارون استون و تینا ترنر بوده و در فستیوال کن 2009 هنرمندان بسیاری را همراهی کرده، آنچه‌ که بیش از هرموضوعی در مورد او شنیده می‌شود، شخصیت دوست داشتنی و روابط اجتماعی صمیمانه‌ی آقای فرانک پروو است. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 

آقای فرانک پرو

f3.jpg

 در سال 1979 دومین سالن «فرانک پروو» افتتاح می‌شود، در سال 1990 استودیویی به عنوان دفتر تیم آرایشگران به مجموعه اضافه می‌گردد و در همان سال اولین همکاری فرانک پروو با تلویزیون فرانسه رقم می‌خورد، در سال 1995 شروع به فرانشیز سالن‌ها می‌کند و علاوه براین‌ها در سال 1999 آکادمی بین‌المللی آموزش حرفه‌ای آرایش و روش‌های مراقبت از مو را افتتاح می‌کنند. در 2001 بخش جدیدی به نام تولید محصولات حرفه ای در زمینه‌ی مراقبت از مو به فعالیت‌های گروه فرانک پروو اضافه می‌شود و در سال 2008 هولدینگی به نام Provalliance را راه اندازی می‌کنند.

 

f4.jpg

 «فرانک پروو» با بیش از 40 سال سابقه به عنوان برند اول اروپا و دومین برند جهانی در زمینه‌ی زیبایی و مراقبت از مو فعالیت می‌کند، یک گروه زیبایی با 11 شرکت وابسته دیگر و بیش از 3000 فروشگاه و نمایشگاه در سراسر دنیا، این مجموعه که در 30 کشور دنیا بیشتر از 800 سالن راه‌اندازی کرده، سالانه چیزی حدود 10 میلیون مشتری دارد. مجموعه «فرانک پروو» با نام‌های تجاری مطرحی همچون MAC و L'OREAL همکاری دارد و در حال حاضر در بلژیک، ژاپن، جمهوری چک، اسپانیا، ایتالیا، فیلیپین، لهستان، کره، مراکش، روسیه، استرالیا، الجزایر، سوئیس و ایران سالن‌هایی دارد.

 

f5.jpg

حالا سالن «فرانک پروو» با نیروهای آموزش دیده در آکادمی بین‌المللی این مجموعه در شهر پاریس، کارش را به طور جدی در ایران آغاز کرده و در مجموعه‌ی کوئین سنتر الهیه  میزبان خانم‌های ایرانی خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی فعالیت‌های این سالن زیبایی می‌توانید به صفحه اینستاگرام «فرانک پروو» به آدرس franckprovost.iran مراجعه کنید به علاوه می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام فرانک پروو در ایران  نیز تصاویر بیشتر این رویداد را ببینید.

 اگر این مطلب برای شما جالب بود می‌توانید سری به مطلب « نکاتی که باید قبل از رفتن به آرایشگاه بدانید» نیز بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان