کیف و کفشتان چگونه معرف شما خواهند بود

گروه بنیتا همیشه به دنبال این بوده که ظاهری مناسب و زیبا را برای شما فراهم کند. اما اگر در تمام دنیا فقط و فقط یک امر ضروری در دنیای مد برای خانم‌ها وجود داشته باشد، آن چیزی نیست جز سرمایه‌گذاری بر یک جفت کفش عالی و یک کیف شیک و با کیفیت.

اکسسوری‌های این فصل حرف می‌زنند، اما این شمایید که این مکالمه را مدیریت می‌کنید.

گروه بنیتا همیشه به دنبال این بوده که ظاهری مناسب و زیبا را برای شما فراهم کند. اما اگر در تمام دنیا فقط و فقط یک امر ضروری در دنیای مد برای خانم‌ها وجود داشته باشد، آن چیزی نیست جز سرمایه‌گذاری بر یک جفت کفش عالی و یک کیف شیک و با کیفیت.

اگر به دنبال تاثیر گذاشتن و جذب دیگران هستید، کیف fringed هنوز هم یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. وقتی از کیف‌های Coachella-esque fringed صحیت می‌شود، اولین کلمه‌ای که به ذهن خطور می‌کند "بوهمیایی" است. خانم‌هایی که از این کیف‌ها استفاده می‌کنند در مورد احساساتشان بسیار جدی هستند و می‌توانید ببینید که تمام سرمایه خود را مثل همیشه صرف شیک به نظر رسیدن ظاهرشان می‌کنند.

خانم‌هایی که روزانه وسایل زیادی با خود حمل نمی‌کنند و کماکان  از مدل‌های چند منظوره و جمع و جور مثل بعضی از محصولات Valentino استفاده می‌کنند، اغلب به دنبال کاربرد کیف هستند و زیبایی نه اینکه اهمیتی نداشته باشید، نه، ولی نسبت به کارایی در اولویت بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.

خانم‌هایی هم که پرستیژ و ژست را به هر موضوع دیگری ارجعیت می‌دهند می‌توانند محصولاتی مانند Chanel 2.55 یا کیف‌های سایز متوسط Gucci را استفاده کنند.

نکته: روش جدید استفاده از کیف‌های Valentino و Saint Laurent به این شکل است که کیف را مثل یک چنگال زیر بغلتان بگذارید یا بند کیف را دور دستتان بپیچید.

اگر تنها وسایلی که با خود حمل می‌کنید یک گوشی آیفون و کارت اعتباری است، یک کیف خیلی کوچک کار شما را راه می‌اندازد.

کفش‌ها را می‌توان موضوع یک مقاله مهم دانست. شرکت Ce’line برای خانم‌های جوان و جسور کفشی را طراحی کرده که پاشنه‌ای پر و قوی دارد که مطمئنا حس زنانگی را به شما انتقال می‌دهد و همسرتان را به هراس می‌اندازد. شرکت Prada هم مدلی را طراحی کرده پاشنه‌ای آهنی دارد و استحکام بالایی به کفش می‌دهد.

اگر خانمی هستید که به کفش‌های پاشنه بلند خشن و حجیم علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما محصولات برندهای مختلفی مثل Salvatore Ferragamo، Christopher Kane و Dries Van Noten است که از استحکام و ضخامت بالایی برخوردارند و دقیقا همان چیزی هستند که شما می‌خواهید.

روی هم رفته هر مدلی که انتخاب می‌کنید را باید دوست داشته باشید و انتخابتان از روی علاقه باشد، در این صورت "هر چه بپوشید، خوش پوشید".


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر