شبی به‌ یادماندنی با آرمانی‌ ها؛ گزارش بنیتا از کافه نشینی امیرحسین آرمان با طرفداران

هفته‌ی گذشته، بنیتا میزبان امیرحسین آرمان و طرفداران ایشان در کافه تی‌گاردن بود. گزارش این رویداد را در بنیتا می‌خوانید.

شبی به‌ یادماندنی با آرمانی‌ ها؛ گزارش بنیتا از کافه نشینی امیرحسین آرمان با طرفداران

تاکنون رویدادهای زیادی با بنیتا برگزار کرده‌ایم ولی شاید مهم‌ترین و متفاوت‌ترین آن‌ها، کافه‌نشینی با امیرحسین آرمان بود تا طرفداران ایشان بتوانند ساعاتی را در کنار هنرمند محبوب خود بگذرانند و صحبت‌های او را بشنوند. این دورهمی روز چهارشنبه، 3 خرداد، با حضور حدود 50 نفر از طرفداران امیرحسین آرمان در کافه «تی‌گاردن» واقع در مجتمع تجاری کویین سنتر برگزار شد. گزارش این دورهمی دوستانه را در بنیتا خواهید خواند.

8.jpg

از همان دقایق اولیه‌ی ورود به کافه تی‌گاردن برای آماده‌سازی مراسم، باوجود اینکه هنوز نیم ساعت به آغاز رویداد مانده بود، شاهد حضور چند تن از هواداران در جلوی در کافه بودیم. البته می‌توانستیم حدس بزنیم که طرفداران مشتاق امیرحسین آرمان کمی زودتر از موعد به کافه‌ی مورد نظر برسند و تا زمانی‌که تیم بنیتا کافه را برای میزبانی از آقای آرمان و طرفداران‌شان آماده کنند، کم‌کم به تعداد افراد منتظر افزوده می‌شد. ابتدا در جلوی ورودی کافه وسایلی که برای هواداران تهیه شده بود روی یک میز قرار گرفت تا آن‌ها پس از تطبیق دادن کدهایی که هنگام برنده شدن در قرعه‌کشی به آنها داده شده بود، با گرفتن کارت‌هایی برای امضا و بروشور مراسم و وبسایت بنیتا وارد کافه شوند. 

gathering.jpg

درحالی‌که میهمانان کم‌کم سرجای خود می‌نشستند، تیم بنیتا پس از خوش‌آمد گویی به افرادی که وارد کافه می‌شدند، از آنها درخواست می‌کردند تا سوالاتی که از آقای آرمان داشتند را برای آنها بگویند تا در بخشی از مراسم که بخش «پرسش و پاسخ» بود از ایشان پرسیده شود. برخی از هواداران که از این رویداد بسیار هیجان‌زده بودند، با پرسیدن این سوال به شدت هیجان‌شان افزوده می‌شد و نمی دانستند چه سوالی باید بپرسند یا درخواست زمان می کردند تا روی سوال‌شان فکر کنند.  قرار بود مراسم راس ساعت 6 آغاز شود، اما به‌دلیل تاخیر برخی از شرکت‌کنندگان حدودا ساعت 6:20 دقیقه مراسم شروع شد.

gathering%201.jpg

ابتدا مجری مراسم، بیتا مزینانی، به میهمانان خوش‌آمد گفت و از آنها برای حضورشان در این رویداد تشکر کرد. او سپس به معرفی وبسایت بنیتا، هدف و تاریخچه‌ی آن پرداخت. او توضیح داد که وبسایت بنیتا با چه هدفی تاسیس شده، چه محتوایی تولید می‌کند و چه خدماتی برای کاربران دارد. او همچنین تغییرات سایت را در طول این یک‌سال توضیح داد و حضار را با وبسایت بنیتا و چگونگی پیشرفت آن در طی این یک‌سال آشنا کرد. در ادامه، توضیحاتی درباره‌ی رویداد کافه‌نشینی داد و بار دیگر از میهمانان به دلیل حضور و همراهی‌شان تشکر کرد. سپس از ثمین صدر، سردبیر بخش مجله‌ی بنیتا، دعوت کرد تا توضیحات بیشتری درباره‌ی محتوای سایت بدهد. پس از اتمام سخنرانی، میهمانان تا ورود امیرحسین آرمان به پذیرایی و شنیدن موسیقی دعوت شدند. میهمانان مشتاق که بی صبرانه منتظر ورود امیرحسین بودند، مدام از بنیتا ساعت آمدن او را سوال می‌کردند و بالاخره زمانی‌که ایشان نزدیک‌ بودنشان را اطلاع دادند،‌ تیم بنیتا با درخواست از هواداران برای رعایت سکوت کافه هنگام ورود امیرحسین آرمان، زمان ورود او به کافه را اعلام کردند.

gathering%203.jpg

امیرحسین آرمان در میان شادی و استقبال هواداران وارد کافه شد. اشتیاق و هیجان را می‌شد در چشمان طرفداران او دید. او با میهمانان سلام و احوالپرسی کرد و از حضورشان در این دورهمی  تشکر کرد. امیرحسین آرمان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «وبسایت بنیتا باعث این شد که الان دورهم باشیم. خیلی خوشحالم که اینجا هستید و خیلی ناراحتم که بقیه نتوانستند شرکت کنند. امیدوارم در برنامه‌های بعدی بتوانیم باهم باشیم، تعدادمان بیشتر باشد، من آمادگی خود را اعلام می‌کنم که اگر امکانش باشد، دوستان بیشتری تشریف بیاورند، ما هم خوشحال می‌شویم چون دیدم دوستانی بودند که از اینکه نتوانستند در این رویداد شرکت کنند ناراحت بودند. در هرصورت خوشحالم که تشریف آوردید و ممنون از اینکه کارهای ما را دنبال می‌کنید و به ما انرژی می‌دهید.»

19.jpg

با اعلام مجری، بخش پرسش و پاسخ طرفداران از امیرحسین آرمان آغاز شد و مجری برنامه سوالات طرفداران را از او پرسید. یکی از سوالات درباره‌ی تاریخ منتشر شدن آلبومش بود که این‌گونه توضیح داد: «‌هنوز معلوم نیست و به دنبال یک تهیه‌کننده‌ی خوب هستیم تا بتوانیم همکاری کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که چقدر طرفدارانش را دوست دارد و از حمایت‌های آنها در صفحات اجتماعی چه حسی دارد گفت: «طرفداران در اینستاگرام خیلی به من لطف دارند و از آن‌ها ممنونم. انرژی‌ای که از آن‌ها می‌گیرم باعث می‌شود وسواس بیشتری روی کارهایم داشته باشم تا آن‌ها لذت بیشتری ببرند. کار هنری رابطه‌ی مستقیم با مردم دارد. ما برای مخاطب کار انجام می‌دهیم تا آن‌ها ببینند و لذت ببرند.»

از امیرحسین آرمان درباره‌ی نقش مورد علاقه‌اش سوال شد و او پاسخ داد: «‌نقشی که در سریال پریا داشتم را بسیار دوست دارم. این کار برایم نقشی ماندگار بود، کار سختی هم بود.»

یکی از طرفداران نظر آرمان درباره‌ی فن پیج‌هایش ودلیل اینکه چرا برای هوادارنش در اینستاگرام لایو نمی‌گذارد را پرسید. او توضیح داد: «‌زمانی‌که کار نمی‌کنیم درگیر زندگی شخصی هستیم و فکر نمی‌کنم این جذابیتی برای دیگران داشته باشد. من فن‌پیج‌ها را می‌بینیم و واقعا تشکر می‌کنم زیرا بیش از حد انتظار فعال هستند.»

در آخر سوالی مبنی بر دنبال نکردن نقش‌های طنز پرسیده شد و امیرحسین آرمان توضیح داد: «نه اینکه دیگر طنز را دنبال نکنم. شاید حتی به سراغ ساخت «مرز خوشبختی 2» نیز برویم زیرا تجربه‌ی خوبی برای من بود ولی در کل، کارهای درام و جدی را بیشتر دوست دارم.»

چند پدر هم آن شب به همراه دختران‌شان به این دورهمی آمده بودند. یکی از این پدران درخواستی از امیرحسین آرمان داشتند که شاید حرف دل بقیه‌ی پدران هم بود. او گفت: « من به عنوان یک برادر خواهشی از شما دارم. فکر می‌کنم پدر و مادرانی در این‌جا هستند که با این مسئله مواجه هستند. طرفدار بودن یک مسئله کاملا طبیعی است و من می خواستم طرفداران شما این را از زبان خود شما بشنوند و به آن‌ها توصیه کنید که مسئله مهم و اصلی، زندگی‌شان است. شما آن‌قدر خوب هستید که بچه‌ها به خاطر شما ما را رها می‌کنند. (حضار می خندند) ما قبل از هنرمند بودن شما به خاطر انسان بودن شماست که برایتان ارزش زیادی قائل هستیم و دوست داریم از زبان شما بشنوند که از زندگی و تحصیل‌شان به‌خاطر شما نگذرند. ما شما را دوست داریم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

شاید این حرف همه‌ی پدر و مادرانی بود که در آن‌جا حضور داشتند و دوست نداشتند فرزندان‌شان از زندگی و تحصیل خود غافل شوند. امیرحسین آرمان با تایید حرف‌های این پدر به طرفدارانش توصیه کرد به تحصیل و کار و ورزش مشغول باشند و در کنار آن‌ها به حمایت از هنرمند مورد علاقه‌ی خود نیز بپردازند. زیرا اصلی‌ترین مسئله، زندگی و تحصیل است. او به شوخی به حضار گفت: «نه به خاطر من و نه به خاطر هیچ کس دیگری پدر و مادرتان را رها نکنید» (خنده حضار)

11.jpg

این مراسم میهمانان ارزشمندی داشت که شاید بد نباشد اشاره‌ای به برخی از آن‌ها داشته باشیم. این خانم کوچک و زیبا و البته بسیار مودب که در تصویر می‌بینید، جوان‌ترین میهمان دورهمی ما بود که برای دیدن امیرحسین آرمان به کافه آمده بود.

14.jpg

میهمان بعدی ما آقای جوانی بود که با وجود معلولیت، خود را برای این دورهمی به کافه رسانده بود و با آمدنش نه‌تنها امیرحسین آرمان، بلکه ما را نیز شگفت‌زده و خوشحال کرده بود. تصاویر بیشتر این کافه‌نشینی را می‌توانید در گالری زیر ببینید.

حدودا یک ساعت از شروع مراسم گذشته بود که طرفداران با اعلام شدن کدهایشان برای گرفتن عکس و امضا نزد امیرحسین آرمان می‌آمدند. هرکدام از طرفداران پس از گرفتن عکس و امضا و در بعضی موارد دادن هدیه و یادگاری به سر جای خود برمی‌گشتند. یکی از طرفدارانی که موفق نشده بود خود را به کافه‌نشینی برساند با کافه تماس گرفت و آرمان با مهربانی با او تلفنی صحبت کرد.

10.jpg

بنیتا با تعدادی از طرفداران امیرحسین آرمان گفت‌و‌گو کرد و نظر آن‌ها را درباره‌ی این رویداد پرسید. یکی از آن‌ها از 9 سالگی با دیدن فیلم «در امتداد شهر» به طرفداران او پیوست و پس از نصب کردن برنامه‌ی اینستاگرام یکی از فن‌پیج‌‌های او را راه‌اندازی کرد و در صفحه‌ی خود به حمایت از امیرحسین آرمان و ترانه علیدوستی می‌پردازد. او و خواهرش هرکدام یک فن‌پیج جدا برای امیرحسین آرمان دارند. یکی دیگر از هواداران نیز بعد از گرفتن عکس با بنیتا صحبت کرد و به گفته‌ی خودش قبل از مراسم استرس زیادی داشت. میهمانان در گفت‌و‌گو با بنیتا رضایت خودشان از این رویداد را ابراز کردند و علاقمند بودند که این رویدادها ادامه پیدا کند. آن‌ها همچنین پیشنهاد دادند کافه‌نشینی با حضور سیاوش خیرابی، بازیکنان والیبال، رامبد جوان و حتی با حضور دوباره‌ی امیرحسین آرمان برگزار شود.

هواداران نه تنها از تهران، بلکه از شهرهای دیگری چون قزوین، تبریز، خرمشهر و مشهد خود را به این دورهمی رسانده بودند و آرمان در انتهای برنامه از همه به خاطر محبت‌ و حمایت‌شان تشکر و قدردانی کرد. صحبت‌های او را می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید.

اگر شما هم از طرفداران این هنرمند هستید،‌ می‌توانید سری به مطلب بیوگرافی امیرحسین آرمان «امیرحسین آرمان؛ بازیگر و خواننده» بزنید. سعی می‌کنیم در آینده گفت‌و‌گویی با امیرحسین آرمان، برای شما هوادارن داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخحوری سا | 1396/09/04 - 06:33
لازم نیست که شماکاری کنین شمابه خاطره این قرعه کشی مسخره تون گندزدین به احساسات مردم ایران الخصوص تهرانی هااگه:این یه دورهمی پس چراپای قرعه کشیدین وسط چیه؟تادیدین صدای مردم بلندشد تازه میخوایین گندتون جمع کنین دوباره میخوایین آقای آرمان دعوت کنید ببینم مگه:امیرحسین آرمان ماشین که شماسرش قرعه کشی میزارین واقعأ متأسفم براتون که این قدربی منطقین
ارسال نظر
پیشخوان