اینستالایف/ این طلبه جوان سرش درد می‌کند برای کار خیر!

در این قسمت از «اینستالایف» صفحه اینستاگرام کمیل نظافتی آملی را به شما معرفی می‌کنیم. طلبه‌ی جوانی که با کمک صفحه‌ی مجازی‌اش توانسته به انسان‌ها و حیوانات زیادی کمک کند و جان آن‌ها را نجات دهد. او دیدگاه‌های جالبی دارد و سبک زندگی متفاوتش باعث شده تعداد زیادی از کاربران ایرانی دنبال‌کننده‌اش باشند و برای کارهای خیر به او کمک کنند.

اینستالایف/ این طلبه جوان سرش درد می‌کند برای کار خیر!

دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده. افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها را در اینستاگرام دریابیم. در سری مقالات «اینستالایف» صفحات جالب و جذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در این قسمت از «اینستالایف» به سراغ صفحه اینستاگرام طلبه‌ی جوانی رفتیم که دغدغه‌اش کمک به مخلوقات است. با بنیتا همراه باشید.

کمیل نظافتی آملی متولد و ساکن شهر آمل، متاهل و صاحب پسری به نام امیرحسین است. او خود را زائر پیاده‌ی کربلا و نماد صلح و دوستی معرفی می‌کند و از هشتگ سفیر مهربانی در زیر بسیاری از عکس‌هایش استفاده کرده است.

صفحه‌ی اینستاگرام کمیل نظافتی توانسته تعداد زیادی دنبال‌کننده داشته باشد. می‌خواهیم دلیل پرطرفدار بودن اینستاگرام این طلبه‌ی جوان را بررسی کرده و ببینیم با چه کارهای توانسته کاربران را به صفحه‌ی خود جذب کند. با بنیتا همراه باشید تا ببینیم در صفحه‌ی زائر پیاده چه می‌گذرد.

 

همیشه به دنبال کار خیر

آقای نظافتی آملی کمک کردن به خلق خدا را به عنوان اصلی‌ترین هدف در زندگی‌اش قرار داده و دیگران را نیز به کمک تشویق می‌کند. او برای کمک به دیگران از خودش شروع کرد و سال 92 یکی از کلیه‌های خود را به پسربچه‌ای 8 ساله بخشید.

 

معرفی افراد نیازمند و گرفتار و جمع‌آوری پول برای آن‌ها

او در صفحه‌ی خود اشخاص بیمار، نیازمند و گرفتار را معرفی کرده، شرایطش را توضیح داده و از دیگران می‌خواهد هرچقدر که در توانشان است کمک کنند تا مبلغ مورد نظر برای جراحی و درمان، اجاره خانه، یا ... برای آن افراد جمع شود.

 

حامی کودکان ای بی

زائر پیاده با انتشار عکس‌های زیادی از کودکانی که به ای بی دچار هستند از مردم می‌خواهد به آن‌ها و خانواده‌هایشان که توانایی پرداخت هزینه درمانشان را ندارند کمک کنند. ای بی یا بیماری پروانه‌ای یک بیماری ارثی است که در پوست و غشای مخاطی تاول‌هایی پدید می‌آورد. در این بیماری پوست به قدری شکننده و پر از تاول می‌شود که روی بدن کودک زخم‌هایی دلخراش از خود بر جای می‌گذارد. مبتلایان به این بیماری در معرض ابتلا به سرطان پوست قرار می‌گیرند.

 

حامی حیوانات

این طلبه‌ی جوان معتقد است کمک کردن به همه‌ی موجودات کاری قابل ستایش است و نباید برای آن حد و مرزی قائل شد و حیوانات را فراموش کرد. به عقیده‌ی آقای نظافتی آملی حیوانات هم مخلوق خدا هستند و زمانی که به کمک نیاز دارند نباید از آن‌ها غافل شد.

او احادیث و روایات مختلف از رفتار بزرگان اسلام با حیوانات را در زیر عکس‌های آن‌ها در اینستاگرام منتشر می‌کند و دیگران را به مهربانی با این موجودات معصوم فرا می‌خواند.

 

انسان‌ها را از روی ظاهرشان قضاوت نمی‌کند

زائر پیاده در چندین پست عکس‌هایی از دوستان و اطرافیانش گذاشته که از لحاظ ظاهری با خودش بسیار متفاوت‌اند. برای توضیح اغلب می‌نویسد که دیگران را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید و ببینید در قلبشان چه می‌گذرد و خوبی کردن و خوب بودن را نمی‌توان از ظاهر دیگران تشخیص داد.

 

با این‌که کمیل نظافتی آملی در صفحه‌ی اینستاگرام خود همیشه مهربانی را تبلیغ می‌کند اما متاسفانه عده‌ای با کامنت‌های منفی و توهین‌آمیز به او حمله کرده و مورد اتهامات فراوانی قرار می‌گیرد. اما باز هم سعی می‌کند با صلح و مهربانی با منتقدان خود برخورد کرده و دل کسی را نشکند. برای این طلبه‌ی مهربان و دلسوز آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. اگر دوست دارید می‌توانید اینستاگرام او را دنبال کنید و اگر می‌خواهید می‌توانید سری به مطلب «خانم کوچولوی سلبریتی» بزنید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان