۱۳ راه مهیج برای تزئین استخرها در مراسم عروسی

اگر خواهان برنامه‌ریزی برای یک حیاط عروسی آرامش‌بخش و یا مکانی اشرافی در تابستان باشید، باید به این سؤال بزرگ پاسخ دهید: چگونه استخر عروسی را تزئین می‌کنید؟ باوجود گزینه‌های زیبای متعدد، انتخاب می‌تواند دشوار باشد. بنیتا به‌منظور کمک به شما در تصمیم‌گیری برای انتخاب، 13 ایده دکوراسیون مناسب استخر را ارائه می‌دهد. ظاهری زیبا و جذاب به استخر از طریق پخش شکوفه‌های موردعلاقه خود در آب دهید. هر ایده‌ای را که به کار می‌گیرید موجب شگفتی میهمانان خواهد شد.

(via Paper & Stitch)

قرار دادن تاج‌های گل در اشکال مختلف هندسی درون آب: غوطه‌ور ساختن تاج‌های گل در آب بسیار آسان است. این کار را از طریق یک تکه اسفنج و چسب تفنگی انجام دهید. درحالی‌که این پروژه شکل‌های مختلف هندسی را شامل می‌شود، می‌توانید به‌جای این کار نمادهایی نظیر اول اسم عروس و داماد را در قالب گل تدارک دیده و در داخل آب بیندازید.

 

(via Max & Friends100 Layer Cake)

گل‌های رز صورتی‌رنگ: می‌توانید به‌راحتی گل‌ها را در داخل آب پخش کرده و نمایی زیبا ازنظر بصری به استخر دهید. برای یک طراحی عروسی کاملاً متوازن، شکوفه‌های رنگی و روشن را با گل‌های بزرگ‌تر ترکیب کنید.

 

(via Mike Arick Photography / Wedding Chicks)

پیام‌های شناور: زمانی که دو طراح گرافیکی باهم ازدواج کردند، تصمیم گرفتند که مراسم عروسی خود را با حروف بزرگ و برجسته تزئین کنند. اگر شما نیز خواهان این ظاهر هستید، می‌توانید حروف شناور خود را در داخل آب با فواصل مشخص قرار دهید.

 

(via Amy Wennerlind and Kaitlin Emmerling from Love Lit Wedding Photography100 Layer Cake)

قوهای شناور به همراه گل: این قوهای شناور تا حدی جذاب و جدید هستند. دسته‌های گل را در داخل محفظه‌هایی قرار دهید تا از هم جدا نشده و در روی قوها به‌خوبی ثابت باقی بمانند.

 

via Natalie NortonThe House That Lars Built)

استفاده از بادکنک: هیچ جشنی بدون وجود بادکنک وجود ندارد. یک استخر ساده را با بادکنک پوشانده و در این کار از رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

 

(via Christina McNeill Photography / Style Me Pretty)

دسته‌های گل شناور: چیدمان گل یک رسم رایج در دکوراسیون مراسم ازدواج است. این رسم کلاسیک را در قالب ایده‌ای نوین به نمایش بگذارید. ایده‌ای نوین در داخل استخر.

 

(via Kevin Chin Photography / Style Me Pretty)

بادکنک‌های معلق در هوا: این نمایش عجیب را با وصل کردن وزنه‌هایی به انتهای نخ بادکنک‌ها و قرار دادن آن‌ها در سرتاسر استخر انجام دهید. به‌منظور جذابیت بیشتر، چندین چراغ بسیار ریز را درون بادکنک‌ها قرار دهید تا در شب نیز جلوه‌ای زیبا به استخر بدهند.

 

(via Stacey Hedman / Project Wedding)

دسته‌های گل به همراه شمع: از این ایده برای جلوه دادن به نمای استخر در روز رؤیایی زندگی‌تان بهره ببرید. به‌منظور جلب‌توجه بیشتر یک شمع را در داخل دسته‌گل‌ها قرار داده و لامپ‌های LED اضافی را در اطراف آن‌ها پخش کنید.

 

 

(via Scott Surplice Photography / Nouba)

شمع‌های شناور: برای فراهم کردن یک زیبایی ساده از گل‌ها صرف‌نظر کرده و از شمع‌های شناور مشابه استفاده کنید. نور ناشی از شمع‌ها در غروب می‌تواند منظره‌ای دلربا و خوشایند برای میهمانان شما باشد.

 

 (via Heather Kincaid Photography100 Layer Cake)

شمع به همراه گل: گیاهان صحرایی و اکالیپتوس طبیعی می‌توانند در این چیدمان رؤیایی به کار گرفته شوند. اگر شما در جست‌وجوی یک فضای جنگلی عجیب‌وغریب هستید، گیاهان موردعلاقه خود را جمع‌آوری کرده و همراه با چند شمع در داخل آب بیندازید.

 

 (via Michael Norwood Photography / Joyful Weddings and Events)

گل‌ها و شمع‌های LED: این قطعات زیبای شناور شامل گل‌های واقعی و شمع‌های LED می‌شوند. اگر شما به دنبال شمع‌های واقعی هستید، از غرق شدن آن‌ها در آب با استفاده از یک سطح زیرین محکم برای نگهداری جلوگیری کنید.

 

 

(via Jennifer White PhotographyRock n Roll Bride)

گلبرگ‌های گل رز: شروع به پرپر کردن گلبرگ‌های گل کنید. این عمل بسیار ساده موجب افزودن بُعد، بافت، رنگ و عناصر رمانتیک به استخر می‌شود.

 

(via Ricky & Co Photography / Style Me Pretty)

استفاده از ایده‌ای گرمسیری: برای جلب‌توجه میهمانان از این ایده استفاده کرده و گل‌های منحصربه‌فرد تابستانی را همراه با شمع‌های متنوع به‌منظور خلق فضایی دل‌نشین ترکیب کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر