زشت ترین سگ سال ۲۰۱۶

Sweepie Rambo (JOSH EDELSON/AFP/Getty Images)

آخرین قهرمان مسابقه زشت‌ترین سگ جهان در کالیفرنیا، مشخص شد. عنوانی که ممکن است به‌جای سرگرم‌کننده بودن، کمی عجیب و زشت باشد! برندگان قبلی این مسابقات بیشتر به علت شهرت زیادی که از طرف صاحبانشان در اینترنت برایشان به دست آمده بود، انتخاب‌شده بودند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

Sweepie Rambo (JOSH EDELSON/AFP/Getty Images)

قهرمان زشت مسابقات کالیفرنیا سگی است بانام Sweepee Rambo متعلق به یکی از شهروندان کالیفرنیایی بود. با توجه به گزارش‌های رسیده از این مسابقات این قهرمان، یک برنده بدون رقیب در زشتی بوده است. این سگ با داشتن زبانی درازتر از حد معمول و همچنین موهای ریخته شده، زشت به تمام معنی بوده است.

Grovie from Santa Rosa, California (Justin Sullivan/Getty Images)

یکی از داورها گفته است: امتیازدهی‌ها بر اساس معیارها و ویژگی‌ها هستند ولی تمام واجدین شرایط در مقابل Sweepee شانسی نداشتند!

Heather Wilson of Payette, Idaho, holds her dog Himisaboo. Image by Getty

17 سگ در این مسابقه سالانه که در روستایی نزدیک ساحل کالیفرنیا برگزار می‌شود، شرکت کرده بودند. قدمت این مسابقات به 50 سال برمیگردد. این مسابقات باعث هجوم زیاد خبرنگاران به این روستای کوچک و رونق فروش مردم این دهکده شده است. به نقل از اهالی دهکده: در این مسابقات از مهربانی و وجود سگ‌ها به‌نوعی تشکر می‌کنیم. لازم به ذکر است سگ‌هایی با نژادهای متفاوت در این مسابقه شرکت کرده بودند.

Linda Elmquist of Tucson, Arizona, holds her dog Josie (Justin Sullivan/Getty Images)

منبع: Lonely Planet


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان