اولین نگاه به کفش کتانی چاپوکای نایک در هفته مد نیورک

در طول چند فصل اخیر، رخنه کردن فرهنگ استفاده از کفش‌های کتانی در دنیای مد به یک چیز عادی تبدیل شده‌است، و کت‌واکرها با پوشیدن این کفش‌ها باعث شده‌اند که کفش‌های کتان در عرصه جهانی فرصت خودنمایی بیابند

اکثر برندها در تجارت کفش‌ها و لباس‌ها به ‌طور شانه به شانه با هم رقابت می‌کنند تا بازارشان را گسترش دهند. کمپانی آمریکایی چند ملیتی نایک هم از این قافله عقب نمانده و سعی دارد با جان بخشیدن به کفش‌های کتان خود گوی سبقت را در این میدان از دیگر شرکت‌ها برباید. این کمپانی بیورتونی که در ایالت اورگان قرار دارد، اخیرا سعی کرده تا از هفته مد نیویورک بیشترین استفاده را ببرد و از کتانی‌های جدید خود رونمایی کند. برای دیدن جزییات بیشتر درباره این کتانی‌های جدید با بنیتا همراه باشید.

در طول چند فصل اخیر، رخنه کردن فرهنگ استفاده از کفش‌های کتانی در دنیای مد به یک چیز عادی تبدیل شده‌است، و کت‌واکرها با پوشیدن این کفش‌ها باعث شده‌اند که کفش‌های کتان در عرصه جهانی فرصت خودنمایی بیابند. چنین موردی در ارائه  (Wednesday's Rochambeau Spring 2017) در هفته مدل نیویورک هم رخ داد؛ جایی که مدل‌های مرد لباس خفتان خود را با کفش‌های کتان جذاب ست کرده‌بودند.این کفش در اصل در سال 2001 معرفی شد.

در گالری زیر ما اولین تصاویر از کفش‌های کتانی کمپانی نایک که به تازگی جان تازه‌ای گرفته‌اند را آماده کردیم، لطفا برای دیدن جزییات بیشتر این پوشیدنی‌ها در آینده به ما سر بزنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر