رازهای شخصیتی در نحوه نشستن

این‌که نحوه‌ی نشستن شما خبر از رازهای شخصیتی‌تان می‌دهد نکته‌ای عجیب و جالب است. این مطلب در بنیتا را دنبال کنید تا بدانید با سبک نشستن شما چه ویژگی‌های شخصیتی‌ای شامل حالتان می‌شود.

بگویید چگونه می‌نشینید تا بگوییم چه شخصیتی دارید

نشستن روی صندلی مدل‌های مختلفی دارد و مطمئنا هر شخصی برای خودش نحوه‌ی نشستنی دارد که با آن بیشتر راحت است. اما آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که نشستن شما روی مبل یا صندلی می‌تواند به شخصییتان مرتبط باشد؟ در این مطلب می‌خواهیم مدل‌ها مختلف نشستن و ارتباط آن با ویژگی‌های شخصیتی افراد را بررسی کنیم. پس با بنیتا همراه باشید تا از روی نحوه‌ی نشستن خود به رازهای شخصیتی خود پی ببرید.

 

صاف و قائم در مرکز صندلی

مدل نشستن

اگر این‌گونه می‌نشینید شخصی با اراده‌ی قوی هستید، شخصی با اعتماد به نفس که هیچ‌وقت به درستی رفتار و تصمیماتش شک نمی‌کند. شما دوست دارید باهوش  و تحت کنترل باشید و در عین حال شخصیت قابل اعتمادی در روابط اجتماعی خود دارید چه با بستگان چه در محیط کاری. همیشه سعی می‌کنید در شرایط سخت، ناجی آدم‌ها و حمایتگرشان باشید.

 

تکیه داده به پشت

مدل نشستن

اگر نحوه‌ی نشستنتان به این صورت است شما فردی حساس، مهربان و دلسوز هستید که نمی‌خواهید در مورد احساسات دیگران بی‌تفاوت باشید. شما همیشه مراقب رفتارها و تصمیم‌هایتان هستید و آن‌ها را بررسی می‌کنید. قبل از انجام هر کاری، با نگاهی بلند مدت آن‌را سبک و سنگین کرده و مزایا و معایبش به چالش می‌کشید.

 

متمایل به جلو

مدل نشستن

اگر طرز نشستن شما این‌گونه است شما شخصیت جذاب و دلفریبی دارید و در هر چیزی عاشق تنوع هستید. شما به‌صورت معتدلانه‌ای کنجکاو بوده و دوست دارید آدم‌های جدید را کشف کنید و آشنایی‌های تازه‌ای داشته باشید. کاری می‌کنید که مورد توجه دیگران باشید، ماهرانه به تعریف و تمجید می‌پردازید این ویژگی‌ خود را که در شرایط مناسب مهارت هم‌کلام شدن با افراد را دارید، در خود تحسین می‌کنید.

 

پاهای به‌هم چسبیده

مدل نشستن

وقتی مدل نشستن‌تان این است در نگاه اول ممکن است شخصی سرد به نظر بیایید اما به محض این که دیگران شما را بشناسند بعدهای جدیدی در موردتان کشف می‌کنند: مهربان، شیرین و خوش‌مشرب، با صفا و بی‌ریا. اگرچه ترجیح می‌دهید در سوال‌های جدی، رک و بی‌پرده باشید. شما وقت‌شناس و باریک‌بین بوده و ترجیح می‌دهید برای هر چیزی برنامه‌ای داشته باشید.

 

مچ پا به‌صورت ضربدری

مدل نشستن

با این سبک نشستن شما فردی راسخ هستید که توانایی رهبری و مدیریت کردن دارد. شما دوست دارید از همه چیز مطلع بوده و همان شخصی باشید که دیگران را تحت کنترل دارد و به‌خاطر همین ویژگی‌هایتان است که گفته می‌شود شما حاکم و مسلط هستید. دوست دارید دوستان جدیدی داشته باشید اما نسبتا در روابط خود حسود هستید.

 

پاهای روی هم انداخته

مدل نشستن

اگر این‌گونه می‌نشینید شما فردی کم‌رو و با حیا هستید که در مقابل اشخاص غریبه احساس خجالت می‌کنید. می‌توان گفت با اعتماد به نفس نیستید و معمولا سعی دارید احساسات و عواطف خود را از دیگران پنهان کنید. در نظر دیگران شخصی بسته به نظر می‌آیید.

 

دست به سینه نشستن

مدل نشستن

اگر این سبک نشستن شماست، فردی جدی هستید که شخصیتی قوی دارید. تفکرات شما عمیق‌هستند. برای همین اغلب در چهره‌تان حالت متفکر و متمرکزی در کنار لبخندتان دیده می‌شود. با این‌که کاملا احساس اعتماد به نفس می‌کنید علاقه‌ای به زود صمیمی شدن با دیگران ندارید.

 

دست‌ها بین ران‌ها قرار گرفته

مدل نشستن

اگر مدل نشستن شما این‌طور است، شما بسیار باشخصیت، حساس و خوش‌قلب هستید. در مقابل مشکلات مردم بی‌تفاوت نبوده و سریعا عکس‌العمل نشان داده تا قدم مثبتی در راستای کمک به آن‌ها بردارید. در عین حال کمی خجالتی بوده و گاها از تصمیمات خود مطمئن نیستید.

 

دست‌ها روی زانو قرار گرفته

مدل نشستن

اگر این‌گونه می‌نشینید شما کاملا خصوصیات یک رهبر را دارید. شخصی به شدت با اعتماد به نفس که آن را به دیگران ثابت می‌کند.  در واقع این سبک نشستن برای افرادی مرسوم است که تمرکز و حواسشان به مردم است، مراقبشان هستند و حتی افراد پریشان‌حال را به حال خود رها نمی‌کنند. شما از این‌که مسئولیت‌های خودتان و حتی تصمیمات دیگران را به عهده بگیرید نمی‌ترسید. از مشکلات واهمه نداشته و سریعا در پی حل آن‌ها خواهید بود.

 

دست‌های در‌هم گره شده

مدل نشستن

اگر عادت دارید این‌گونه بنشینید شما فردی احساساتی، شیرین و دوست‌داشتنی هستید که بدون فکر عمل می‌کند. شما خیرخواهید و همیشه سعی می‌کنید جنبه‌ی مثبت مسائل را دیده و به دیگران انتقال دهید. افرادی که با شما ارتباط برقرار می‌کنند سرشار از حس‌های خوب و انرژی‌های مثبت می‌شوند. برای همین شما هیچ‌ وقت تنها نمی‌مانید.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان