پیش فروش متن کتاب هری پاتر و بچه جهنمی

هری پاتر و بچه‌ی جهنمی از هشت رمان دیگر کوتاه‌تر است و کپی متن بازی‌ای به همین نام است. این کتاب در پایان ماه، با قیمت ۱۵ دلار(نسخه‌ی دیجیتال) و ۱۸ دلار (نسخه‌ی کاغذی) به فروش گذاشته می‌شود.

پیش فروش بخش جدیدی از داستان‌های هری پاتر در Amazon و B&N اعلام شده است. با بنیتا همراه باشید تا قسمت کوتاهی از این کتاب را بخوانیم.

هری پاتر و بچه‌ی جهنمی از هشت رمان دیگر کوتاه‌تر است و کپی متن بازی‌ای به همین نام است. این کتاب در پایان ماه، با قیمت 15 دلار(نسخه‌ی دیجیتال) و 18 دلار (نسخه‌ی کاغذی) به فروش گذاشته می‌شود. 

این کتاب روی ماجراهای کوچکترین فرزند هری، آلبوس سوروس پاتر تمرکز دارد:

«هری پاتر بودن همیشه سخت بود، در حال حاضر او کارمند پرکار وزارت سحر و جادو، شوهر و پدر سه فرزند است. در حالی که هری با گذشته‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که حاضر به ماندن در آن نیست، جوان‌ترین پسرش، آلبوس باید با میراث خانوادگی‌ای که هرگز نمی‌خواسته مبارزه کند. همانند گذشته و حال، پدر و پسر حقیقت ناراحت کننده‌ای را می‌فهمند: گاهی اوقات، تاریکی از مکان‌های غیر منتظره می‌آید.»

متن این کتاب تا اوایل 2017 در دسترس خواهد بود، و پس از آن نسخه‌ی قطعی کتاب به فروش می‌رسد. هنوز گفته نشده که این متن به یک رمان یا یک کتاب صوتی تبدیل خواهد شد یا نه، اما به احتمال زیاد کتاب صوتی را تولید می‌کنند.

 

مقالات مرتبط

5 نوع کتابی که به افزایش هوش شما کمک می‌کنند

recommended-Books-to-read

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر