پلتفرم آنلاین فشن سنگاپوری، iFashion، موفق به خرید وبسایت Dressabelle شد. رقم پرداختی برای این مجموعه در حدود 5/5 میلیون دلار آمریکا در قالب پول نقد و سهام عنوان شده است. با بنیتا همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از این نقلوانتقال مالی به دست آورید.
iFashion دامنهای از خدمات را به کارآفرینان اینترنتی که خواهان گسترش مخاطب و کسبوکار خود هستند ارائه میدهد. این موارد شامل راهنمایی و مربیگری، بازاریابی، تدارکات، انبارداری، فروش، خدمات ضروری و مالی میشود.
این شرکت که دست به جمعآوری سرمایه اولیه در ماه مارس زد، میگوید قصد دارد ساختار خود را شبیه رسانههای دیجیتال و شبکه بازاریابی Yello Mobile، یکی از قدرتمندترین شبکهها در کره جنوبی، کند.
تصاحب اخیر iFashion در سال جاری و برند Invade در ماه آوریل با قیمت بیش از یک میلیون دلار در قالب پول نقد و سهام بوده است.
برند Dressabelle بهعنوان بخشی از iFashion در نظر دارد محصولات بیشتری را ارائه کرده و با برندهای دیگر در حوزه فعالیت خود همکاری وسیعتری داشته باشد. مدیرعامل و مؤسس این مجموعه میگوید خریداران آنلاین میتوانند انتظار برگزاری کلکسیونهای بیشتر، دامنه انتخاب لباس گستردهتر و همکاریهای مهیج بیشتر با سایر برندهای تحت مدیریت iFashion را داشته باشند.
آخرین کمک مالی خارجی نامعلومِ وبسایت سنگاپوری Dressabelle ارزشی در حدود 750 هزار دلار داشته است. گروه سرمایهگذاری Fatfish در سنگاپور که از iFashion نیز پشتیبانی میکند در سال 2013 بر روی 15 درصد از سهام Dressabelle سرمایهگذاری کرد.
مدیرعامل iFashion، جِنین گاه، اخیراً در گفت گو با وبسایت Tech in Asia گفته بود که این مجموعه به دنبال یک رشته از خریدها قبل از ثبتنام برای ورود به بازار سهام استرالیا در اوایل سال بعد است.
منبع: techinasia.com