خوش تیپ ترین سلبریتی در هفته ای که گذشته

جرراد لتو  Jared Letoبار دیگر جراد لتو به طراحان مد نشان داد، تابع هیچ کس و قانونی نیست.  او برای مراسم Great Wide Open شلوار جین پاره، کت ه برزنتی، عینک دودی مسطح و کفش های ونس رو انتخاب کرده بود.

BEST DRESSED MEN OF THE WEEK FEAT. KANYE WEST, CHRIS PINE & JARED LETO
اگر شما برنامه خاصی برای آخر هفته خود چیده اید که نیاز به لباس های خاصی برای پوشیدن دارید، ولی کمد جالباسی شما لباس مناسبی ندارد، ما  در این پست شما رو به دنیا سلبریتی ها خواهیم برد ، تا لباس و استایل مورد نظر خودتان را از میان استایل هایی برای فرش قرمز، قانون شکنی در فرم و شکل لباس های مجلسی و لباس هایی با شکل خاص انتخاب کنید. به شما کمک خواهیم کرد تا در انتخاب و خرید لباس های خود دقت بیشتری به خرج دهید.

بیش از دیگر سلبریتی ها، اقای کنی وست  Kanye West با لباس تماما یک دست سفید همانند پادشاهی که برای شام در هالیوود دعوت است، اقای جرراد لتو Jared Leto با تی شرت منقش به جمجمه همراه با شلوار جین و کفش های ونس خود بیشترین نگاه ها را به سمت خود کشیدند.

در مورد استایل رسمی باید به هنرپیشگان فیلم "پیشگامان فضا" اشاره داشته باشیم.در این هفته کریس پین Chris Pine لباس ملوانی خود را پوشیده بود ، Idris Elba ادریس البا به عنوان 007 در اورکت خودش را مخفی کرده بود، رامی مالک Rami Malek  با پوشیدن یک کت راه راه ، جوراب خال خالی و کفش قهوه ای به دلقک های اپل استور در سوهو پیوسته بود.

Jared Letoجرراد لتو  Jared Leto
بار دیگر جراد لتو به طراحان مد نشان داد، تابع هیچ کس و قانونی نیست.  او برای مراسم Great Wide Open شلوار جین پاره، کت ه برزنتی، عینک دودی مسطح و کفش های ونس رو انتخاب کرده بود.

Mr.Robotآقای روبات Mr.Robot
جزء معدود دفعاتی است که ایشون نتوانستند برای خودشان لباس مناسب دست و پا کنند. آقای ربات برای حضور در فروشگاه اپل استور سوهو SoHo کت آبی تیره، جوراب های خال دار و کفش های قهوه ای را انتخاب کردند.

Mr.Kanye Westآقای جنجال برانگیز Mr.Kanye West
کنی وست لباس یک دست سفید به همراه کاپشن براق برای خاص بودن بیش از حد و جنجالی بودن برای یک ناهار در هالیوود پوشیده بود.

Idris Elbaادریس البا Idris Elba
آیا او جمیز باند 007 بعدی است ؟ اگر این استایل فقط برای جمیز باند شدن کافی باشد، او 007 بعدی است. بازیگر "پیشگامان فضا" یک کت ملوانی با شلوار کتانی و تیره به همراه کفش های تابستانی و خنک پوشیده است.

Chris Pine کریس پین Chris Pine
با اینکه ما در آخر لیست به کریس پین رسیده ایم، ولی او یکی از خوش تیپ ترین ها در رونمایی از فیلم " پیشگامان فضا" در نیویورک بوده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان