ماهان شبکه ایرانیان

استفاده از پارچه برای ایجاد سایه در کالسکه برای کودک مضر است

یافته‌های تحقیقات گروهی از پژوهشگران سوئدی نشان می‌دهند اگر کالسکه یا صندلی کودک را با پارچه‌ای کاملا بپوشانید حتی اگر آن پارچه نازک باشد ممکن است محیط بسیار گرمی ایجاد کرده و گردش هوا را در آن محیط برای کودک کاهش دهد

وقتی دمای هوا بالا است و شدت نور خورشید زیاد است ممکن است برای ایجاد سایه در کالسکه‌ی فرزندتان پتویی در بالای آن بکشید تا کودک‌تان را از نورخورشید دور نگه دارید. اما تحقیقات نشان می‌دهند انجام این کار به جای کمک به کودک ممکن است باعث آسیب او شود. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا نکات بیش‌تری در این مورد بیان کنیم.


یافته‌های تحقیقات گروهی از پژوهشگران سوئدی نشان می‌دهند اگر کالسکه یا صندلی کودک را با پارچه‌ای کاملا بپوشانید حتی اگر آن پارچه نازک باشد ممکن است محیط بسیار گرمی ایجاد کرده و گردش هوا را در آن محیط برای کودک کاهش دهد. به گفته‌ی میرِر دمای بدن کودکان تقریبا پنج برابر سریع‌تر از دمای بدن افراد بزرگسال افزایش می‌یابد، پس این اشتباه ممکن است کودکان را به خطر بیندازد.


خوشبختانه روش‌های امن‌تر و مطمئن‌تری برای خنک کردن کودک‌تان وجود دارد تا او را از گرما دور نگه دارید. گوردُن گراجِک مهندسی که برای موسسه‌ی امور خانه کار می‌کند، توصیه می‌کند پتو را کنار گذاشته و به جای آن از چتر محافظ UV استفاده کنید زیرا این چتر علاوه بر تولید سایه مانع محدود شدن جریان هوای اطراف فرزند‌تان می‌شود. گزینه‌ی دیگر قرار دادن پنکه‌ی کوچکی در کالسکه است. لِکسی ساکس تحلیلگر ارشد در آزمایشگاه نساجی، کاغذ و پلاستیک در موسسه‌ی امور خانه توصیه می‌کند از پنکه‌های مخصوص کالسکه‌ی کودکان استفاده کنید که او نیز برای فرزندش از این پنکه استفاده می‌کند.


 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان