ده فیلم ترسناک ناموفق که شروع راه بازیگری، برخی از بازیگران برتر دنیا بوده‌اند

آمی آدامز در «جشن ساحلی روانی»کسی است که به‌عنوان بازیگر مکمل برای جایزه اسکار نامزد شده و جایزه گلدن گلاب دارد، همانند جواهر کوچکی در فیلم «جشن ساحلی روانی» بازی کرده است.

youtube

آمی آدامز در «جشن ساحلی روانی»
کسی است که به‌عنوان بازیگر مکمل برای جایزه اسکار نامزد شده و جایزه گلدن گلاب دارد، همانند جواهر کوچکی در فیلم «جشن ساحلی روانی» بازی کرده است.

youtube

رونی مارا در «کابوس خیابان الم ستریت»
نکته همیشگی فیلم‌های ترسناک کلاسیک را فراموش نکنید که در آن‌ها معمولاً قهرمان قصه، مثل کارول با رونی مارا، فردی کروگر را در رؤیاهای وحشتناکش شکست می‌دهد. بعدازاین فیلم مارا هیچ علاقه‌ای برای تکرار آن نقش نداشت.

youtube

جرج کلونی در بازگشت گوجه‌فرنگی قاتل
سلام جرج، در ادامه فیلم کمدی-ترسناک «حمله گوجه‌فرنگی قاتل» جرج کلونی پیر ما به‌عنوان یک مبارز برای پرده‌برداری از این راز وارد صحنه می‌شود.

youtube

ویلیام شاتنر در کابوس
این فیلم ترسناک در سال هزار و نهصد و شصت‌وشش یک شاهکار محسوب می‌شد. قبل از پیشگامان فضا، شاتنر در فیلم مریخ بازی کرده بود. فیلم کابوس به‌صورت سیاه‌وسفید فیلم‌برداری شده است ولی بااین‌حال زیباست. داستان این فیلم یافتن شهری مرموز است. نکته جالب این فیلم مکالمه روان تمامی بازیگران با زبان‌های مختلف با یکدیگر است.

youtube

مارک وهلبرگ و زویی دِسچانل در اتفاق
به نظر من اسم بهتر این فیلم چه اتفاقی افتاده است؟ هست. در این فیلم مارک وهلبرگ و زویی دِسچانل در نقش زن‌وشوهری هستند که در شهری که مردم به‌صورت ناگهانی شروع به مردن می‌کنند به دنبال کشف حقیقت هستند. محصول سال دو هزار و هشت است.

youtube

نیکلاس کیج در مرد چوبی
نیکلاس کیج در فیلم‌های ترسناک زیادی بازی کرده است ازجمله فیلم گناه. مرد محبوب ما در نقش ادوارد مالوس، مردی که دخترش را در حادثه‌ای گم‌کرده است، بازی کرده است. با تمام سرگرمی و سردرگمی‌هایی که پیش می‌آید، درنهایت به این نتیجه می‌رسد که جامعه عجیبی برای قربانی کردن، دخترش را دزدیده‌اند.

youtube

گری اولدمن در «شنل سوار قرمز»
برنده جایزه بفتا، نامزد اسکار، جناب اولدمن در نقش سولومون به‌عنوان شکارچی گرگ در این فیلم بازی کرده بود.

youtube

مورگان فری من در شکارچی کابوس
بازی کردن در کنار مورگان فریمن جاذبه دارد که همه را درگیر خودش می‌کند. بر اساس گفته استفان کینگ، شکارچی کابوس یکی از ناامیدکننده‌ترین فیلم‌های تاریخ است. فریمن در نقش کلنی است که با اتفاقات عجیبی در جنگل مواجه می‌شود.

youtube

کارتین زتا جونز در فراموش‌نشدنی
شما می‌توانید این فیلم را در اولین ه لیست ستاره پرور قرار دهید. چراکه علاوه بر زتا جونز، لیام نیسون، ووِن ویلسون و لی لی تیلور بازی کرده‌اند. لیام به‌عنوان دکتری است که مردم را به عمارت خود می‌برد و روی آن‌ها مطالعاتی وحشتناک انجام می‌دهد. درواقع او می‌خواهد واکنش مردم در برابر ترس را بفهمد.

youtube

بلیک لیولی در سطوح
بلیک لیولی به‌صورت یک کوسه شلیک می‌کند در این فیلم ولی هنوز از پتانسیل‌های این فیلم به‌عنوان بدترین فیلم چیزی ندانسته‌اید. این فیلم را در حد معرفی ببینید.

 

مقالات مرتبط

فیلم ضدجنگ کیم کی دوک گران‌ترین اثرش خواهد بود

Anti-war-movie

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان