هفته مد نیویورک و شگفتی های جدید در طراحی لباس های مردانه

اولین هفته رسمی مد نیویورک بسیار زیبا بوده است. این در حالی است که معمولاً تصور بر این است که هفته مد در لندن، پاریس و میلان جذاب و دیدنی هستند، ولی نیویورک ثابت کرد که می‌تواند در کنار این شهرها جا داشته باشد. پیام نیویورک به مردان این بود که: هرچه می‌توانید تزیین و آرایش داشته باشید.
در نیویورک لباس‌ها الگوهای پوست حیوانات تا پارچه‌های براق گستردگی داشتند. در اینجا 5 مورد از بهترین‌ها رو برای شما گزارش کرده‌ایم.

 

 

#1 کاملاً سفید
آیا شکی دارید که لباس سفید نمادی از لباس و فصل تابستان است؟ کاملاً سفید کالکشنی بود که در میان کالکشن های رنگی از لباس‌ها به عنوان لباس پاکی و تمیزی است. کارلوس کمپوس حتی از کراوات‌های سفید به‌جای کراوات‌هایی بارنگ‌های متمایزتر استفاده کرده است. مایکل کورس یکی از استایلیست های نیویورک با کفش‌های کالج سفید، پیراهن بلند و نخی سفید به همراه 1 شلوارک کوتاه که مسلماً سفید است، حاضرشده بود.

 

 

#2 ژاکت‌هایی با طرح پوست حیوانات
در نیویورک بازار ژاکت‌ها بسیار داغ است. رابرت گِلر طراح لباس، پیرو آنچه که در هفته مد لندن بود، لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات وحشی طراحی کرده است. لباس‌هایی که حتی از پوست گربه وحشی الهام گرفته‌شده بودند. طرح جالب دیگر رابرت استفاده از گل‌های وحشی در کنار دیگر المان‌های حیوانات وحشی بوده است.
لیندر به عنوان 1 تازه‌وارد در عرصه مد، سبک جدیدی برای لباس‌های مردانه ایجاد کرد: استفاده از جواهرات، لباس‌های جیر بارنگ لجنی، ژاکت‌هایی با طرح پوست حیوانات ازجمله 1 گورخر افریقایی. شما بادیدن این استایل کمی خنده‌تان خواهد گرفت، از جای خود بلند خواهید شد تا بهتر بتوانید ببینید، ولی باید در نظر داشته باشید که نباید بادید عادی که نسبت به دیگر لباس‌ها دارید به این سبک هم نگاه کنید. 1 نوعی از تعادل در نگاه هفته مد و نگاه به باغ‌وحش باید داشته باشید.

 

 

#3 کوتاه
همانند هفته مد میلان، نیویورکی‌ها هم میان خطوط لباس رسمی و راحتی قدم برداشتند. استایل محبوبی که در آن استفاده از شلوارک‌های کوتاه به همراه کت‌های رسمی اصلی‌ترین ویژگی است. مایکل کورس به عنوان پیشگام این سبک در این هفته 1 گروه با لباس‌هایی که المان اصلی آن‌ها استفاده از شلوارک‌های کوتاه به همراه کت‌های رسمی و مجلسی بود را رونمایی کرد. بیشتر این شلوارک‌ها با کمربندهای رسمی بسته‌شده بودند. شما می‌توانید به کارهای نوتیکا، یکی از قدیمی‌ترین طراحان نیویورکی هم نگاهی بیاندازید، او توانست لباس‌هایی با شکل رسمی و لباس‌هایی برای تعطیلات را ترکیب کند.

 

 

#4 لباس تمرین
1 سبک جدید به‌صورت لباس‌های ورزشی و تمرینی در باشگاه‌ها و پوشیدن آن‌ها در بیرون از باشگاه‌ها رواج پیداکرده است. سردسته این سبک لباس‌های ورزشی به شکل لباس کولی‌ها است، لباس‌هایی که به‌شدت قرمزرنگ هستند و با شلوارک‌های سفید یا کتان ترکیب می‌شوند. تمامی تماشاگران با دیدن این صحنه از اینکه طراحی و ترکیب لایه‌ها به لباس‌های ورزشی هم رسیده است تعجب کردند. نکته دیگر استفاده از کفش‌های کانورس است. اشنایدر طراح در این هفته لباسی بارنگ آبی براق، گرم‌کن و شلوار ورزشی و کتانی‌های سفید را معرفی کرده است.
جان الیوت استایلی به شکل لباسی با ترکیب ژاکت سبز نعنایی، پیراهن نخی به رنگ سبز روشن‌تر و همچنین شلوارک ورزشی و سفید به همراه کفش‌های سفید و جوراب‌هایی با خطوط سبز را معرفی کرد.

 

 

#5 کت‌های نرم و درخشان
بیشتر مردان از درخشیدن لباس‌های خود چندان راضی نیستند، علت این درخشش اغلب به علت وجود نخ‌های پلاستیکی است. ولی نظر شما راجع به نخ‌های کتانی و نرم درعین‌حال براق چیست؟ لباس‌های خوش‌دوخت با پارچه‌هایی کتانی و نرم ولی براق ظاهراً طرفداران زیادی پیداکرده است.
تیمو وِیلَند پیرهن آبی براق، کراوات 2 تیکه مشکی براق که پیراهن 2 جیب را دچار نوعی تناسب کرده و شلوار آبی سیر را معرفی کرد. درنهایت جان وارواتوس طراح، ژاکت‌هایی با پارچه نرم و براق را به همراه شلوارهای اتوکشیده و صاف معرفی کرد و در اظهارنظری گفت بود که براق بودن برای لباس‌های مردانه لازم است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر