
Forever21یک فروشگاه زنجیرهای آمریکایی است که در لیست شرکتهای خصوصی بزرگ ایالات متحده آمریکا قرار داد. این شرکت دارای ٤٥٠ شعبه رد سرتاسر جهان است که فروش آن در سال 2013 حدود ٣.٧ میلیارد دلار بوده است. این برند به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاههای آمریکایی، در سال ١٩٨٤ توسط یک مهاجر کره ای در فضایی به مساحت ٢٧٥ متر مربع، آغاز به کار کرد. امروزه مرکز بزرگ مد Forever21 دارای مساحت حدود ٥٠٠٩ متر مربعی است و مساحت فروشگاه های xxl انها درحدود ١٤٠٠٠ متر مربع می باشد.

با توجه به سیاستهای اقتصادی طراحی مد آنها، این برند موفق شده است که تعداد زیادی از کودکان، مردها و زنان را به محصولات زیبا و جذاب خودش جذب کند. بنیانگذار شرکت Forever21, یعنی Don Won Chang،در سال ١٩٨١ از کره به آمریکا مهاجرت نمود. در همان روزهای اول مهاجرت، چانگ مجبور بود که در دو جا مشغول به کار شود تا بتواند مخارج خانوادهاش را تامین نماید. او به عنوان کارگر و خدمتکار در جایگاه سوخت کار میکرد. چانگ متوجه شد که بسیاری از افرادی که به جایگاه سوخت میآیند، دارای ماشینهای لوکس و لباسهایی شیک و گران قیمت هستند و این مساله او را به فکر فرو برد و تصمیم گرفت که وارد بازار پوشاک بشود.

چانگ و همسرش Jin Sook، تنها سه سال پس از مهاجرت به آمریکا، شرکت forever 21 را تاسیس نمودند. آنها در ابتدا لباس های محبوب و مورد علاقه کره ای را به مردم امریکایی-کره ای که در لوس آنجلس زندگی میکردند، میفروختند. سال اول فروش برند آنها در حدود ٧٠٠٠٠٠ دلار بود. در سال ٢٠٠٩، دختران چانگ، linda و Esther، نیز وارد شغل خانوادگیشان شدند. در سال ٢٠١٤ ثروت خانوادگی آنها به حدود ٥ میلیارد دلار رسید. آنها اکنون در لیست ٨٦ خانواده ثروتمند امریکا قرار دارند. اما داستان موفقیت forever21، به همین سادگی و بدون سختی نبود. این شرکت بارها به اتهام تخلف در حق تولید متهم شد و در نهایت موفق به غلبه بر آنها شد. با توجه به گزارش های رسیده، forever21 نزدیک به ٥٠ پرونده حقوقی در مورد تخلف حق تولید داشته است. تعداد زیادی از طراحان معروف در آمریکا، مانند: Diane Von Furstenberg، Anna Sui، Trovata و Gwen Stefani از Forever21 شکایت کرده اند.

با این حال این شرکت هیچگاه گناهکار شناخته نشد و دلائل ارائه شده توسط او، برای دادگاه قابل قبول و محکمه پسند بود. دفاعیه Forever21 در این باره بود که: این شرکت به جای طراحان با بازرگانان کار میکند و هیچ طرحی را کپی نمیکند. همچنین تبلیغات Forever21 در Daily Mail و Huffington Post و ... منتشر شد. تولیدات آنها بر پایه ترویج فرهنگ مذهبی نیز بود و آنها بر روی تولیدات خود کلماتی مانند: Thank God، Holy، peace، Faith، Hope، Love و Jesus را چاپ کرده بودند و به فروش میرساندند.
موفقیتForever21 در زمینه پوشاک، یک مثال خوب و بزرگ در مورد ارتقاء و پیشرفت صنعت کوچک پوشاک در سرتاسر جهان است.