همکاری هنرمندان برای تولید برند جدیدی برای کفش و زیورآلات

همکاری جدیدی میان چندین هنرمند از جمله بیانسه، کنی وست، کید کودی و ستاره های مشهور همانند جی-دراگون و جوزپه زانوتی در کنار هنرمند، استایلیت و خواننده پرآوازه خانوم جنیفر لوپز برای تولید برندی از کفش و زیورآلات ایجاد شده است.  با بنیتا همراه باشید تا در جریان این همکاری بزرگ و مهم باشید.

Jennifer Lopez and Giuseppe Zanotti. Photo: Giuseppe Zanotti

بنا به گفته سایت WWD این بزرگترین همکاری برای هنرمندان برای تولید یک برند است، همکاری های قبلی در حدود تولید یک نوعی خاصی از کفش بوده است.  جوزپه به عنوان یک فشن استایلیست ایتالیایی در اظهار نظری گفته است : این مجموعه شامل جنیفر، پیچیده، مدرن در عین حال بسیار شکننده و ظریف است. و لوپز نیز اضافه کرده است: کالکشن من و جوزپه شامل هر آنچه که از ما انتظار داشتید خواهد بود از کفش های پاشنه بلند و خار دار تا ظرافت های خاص، همگی زیبا و چشم نواز خواهند بود.

 لوپز در مورد احتمال تولید کفش های راحتی و رو باز ورزشی با طرح هایی از یاقوت خبر داده است، استفاده از چرم مار برای کیف های دستی و کفش ها هم یکی از ایده های پیش روی این گروه است. این مدل از کفش ها و زیورآلات در ماه ژانویه در فروشگاه های مجازی و فروشگاه های نمایندگی جوزپه رو نمایی خواهد شد. شعبه های مختلفی برای فروش در سطح شهر ها معرفی شده است. ما نیز بی صبرانه منتظر انتشار تصاویر و همچنین صحبت های این دو هنرمند بزرگ در مورد این کالکشن هستیم.

 

نظر شما نسبت به این همکاری چیست ؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان