زیورآلات مو

آیا برای شما گاهی اتفاق افتاده است که قبل از رفتن به محلی از کسی در مورد ظاهر خود بپرسید که آیا خوب به نظر می‌رسید یا نه؟ و جوابی که شنیده اید این باشد که خدای من خیلی جذاب شدی، اما این حس به شما منتقل شود که پاسخ صادقانه ای نبوده است؟ به من اجازه دهید یک بار امتحان کنم و در مورد آرایش موهای شما نظر خودم را بیان کنم با این فرض که شما حرف من را باو ...

آیا برای شما گاهی اتفاق افتاده است که قبل از رفتن به محلی از کسی در مورد ظاهر خود بپرسید که آیا خوب به نظر می‌رسید یا نه؟ و جوابی که شنیده اید این باشد که خدای من خیلی جذاب شدی، اما این حس به شما منتقل شود که پاسخ صادقانه ای نبوده است؟ به من اجازه دهید یک بار امتحان کنم و در مورد آرایش موهای شما نظر خودم را بیان کنم با این فرض که شما حرف من را باور دارید.

-آیا خوب به نظر میرسم؟در ادامه با بنیتا برای دانستن پاسخ همراه باشید.لباس‌های شما جذاب هستند اما زیورآلات، جذابیتی به شما می‌بخشد که لباس های شما به تنهایی نمی‌توانند.

 


Dolce & Gabbana hair slide

با این سنجاق سر شما احساس و  ظاهری ملوکانه دارید که کمی شبیه به  گریس نقش اول یکی از فیلم های معروف است. می‌توانید چندین و چند لایه از زیورآلات اطراف گردن و شانه خود قرار دهید. اما در حال حاضر همین پیراستن موهای خود با این سنجاق سر زیبا کافی است.

 

برای امروز نمونه ارزان تر را ترجیح داده اید؟

France Luxe rectangle barrette

این مدل مو نشان‌دهنده روز پرمشغله‌ای برای شما است. قدم‌هایتان را تندتر کرده ایدکه نشان دهنده این هست که شما قدردان آفتابی هستید که از پشت سر بر شما می‌تابد و شما مدام در حال عرق کردن هستید چون به شما یادآوری می‌کند تنها به اندازه آب شدن یک بستنی فرصت دارید تا کاری را انجام دهید و این به شما انگیزه داده که صبح کمی زودتر از خواب بیدار شوید.



 L. Erickson cuff ponytail holder

روز پر مشغله ای داشته اید و نمیتوانید خونسردی و آرامش خود را حفظ کنید. شما قطعا مالیات خود را به موقع پرداخته اید.  با نگاه کردن به موهای صاف و نحوه آرایش آن ها می توانم این را در مورد شما بگویم. موهای شما آنقدر زیباست که من به شما حسادت میکنم.

من به توجه شما به جزئیات احترام می‌گذارم.این ایده بزرگی است، و بسیار قابل ستایش که صرفا یک کلیپس اینچنین جای  بحث و تعریف داشته باشد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر