مبل راحتی را به استیل ترجیح بدهید

استفاده از مبل‌های استیل، بیشتر برای مراسم و مجالس رسمی و نشستن‌های کوتاه مدت به افراد توصیه می‌شود زیرا وقتی بدن برای مدت طولانی‌ در یک وضعیت رسمی و شق و رق در حالت نشسته قرار می‌گیرد، عضلات اطراف ستون فقرات و گردن به حالت نیمه‌منقبض درمی‌آیند و به همین خاطر، فرد دچار خستگی می‌شود اما مبل‌های راحتی، هم ...

مبل راحتی را به استیل ترجیح بدهید
استفاده از مبل‌های استیل، بیشتر برای مراسم و مجالس رسمی و نشستن‌های کوتاه مدت به افراد توصیه می‌شود زیرا وقتی بدن برای مدت طولانی‌ در یک وضعیت رسمی و شق و رق در حالت نشسته قرار می‌گیرد، عضلات اطراف ستون فقرات و گردن به حالت نیمه‌منقبض درمی‌آیند و به همین خاطر، فرد دچار خستگی می‌شود اما مبل‌های راحتی، هما‌ن‌طور که از اسم‌شان پیداست، بدن را در حالت طبیعی و آرام قرار می‌دهند و باعث می‌شوند که هیچ فشار مضاعفی به عضلات وارد نشود.

مبل راحتی را به استیل ترجیح بدهید

دلیل این که بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی و بدون احساس خستگی به مدت طولانی روی مبل راحتی‌شان لم بدهند و مثلا تلویزیون تماشا کنند، این است که آنها خیلی راحت روی این مبل‌ها می‌نشینند و تکیه می‌دهند و عضلات‌شان را هنگام نشستن سفت نمی‌کنند. همه اینها دلایلی هستند که باعث می‌شوند بگوییم عوارض نشستن روی مبل‌های راحتی کمتر از مبلمان استیل است. تنها نکته‌ای که ذکرش در مورد مبل‌های راحتی ضروری است، این است که امکان دارد عرض نشیمنگاه این مبلمان زیاد باشد و به همین دلیل باعث کمردرد افراد هنگام نشستن‌های طولانی مدت شود.

مبل راحتی را به استیل ترجیح بدهید

بهترین و مناسب‌ترین فاصله از جلو تا تکیه‌گاه مبل باید بین 45 تا 55 سانتی‌متر و نهایت 60 سانتی‌متر باشد و اگر عرض صندلی‌های مبل شما از این مقدار بیشتر است، به شما پیشنهاد می‌کنم یک کوسن با عرض 25 تا 30سانتی‌متر را هنگام نشستن، پشت‌تان بگذارید.

پی نوشت ها :
 

* استاد ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی تهران

منبع:www.salamat.com
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان