در قرار های روزانه و عاشقانه خود همانند طرف مقابلتان غذا سفارش دهید

desiblitz.com

این راهکار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با طرف مقابلتان راحت تر ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید برای خودتان و مهمانتان غذا سفارش دهید کمی صبرکنید. محققان دانشگاه شیکاگو به تازگی به این نتیجه رسیده اند که شما باید یک غذا به سبک طرف مقابلتان سفارش بدهید تا بتوانید با او به خوبی ارتباط برقرا کنید.  با بنیتا همراه باشید تا از این خبر بیشتر مطلع شوید.

در این تحقیقات، دو سری آزمایش متفاوت بر این اساس که دو طرف یک غذا یکسان انتخاب کرده باشند و یا دو غذای متفاوت انجام شده است. انها می خواستند میزان صداقت دو طرف را بسنجند.  این سنجش به این صورت بوده است که یک طرف بر اساس قضاوت طرف مقابل مقداری پول به شخص مقابل قرض خواهد داد. هرچقدر هر دو طرف پول بیشتری به یکدیگر قرض بدهند نشان از اعتماد به یکدیگر است.

بر اساس داده های بدست آمده، به طور میانگین کسانیکه غذای مشابه خورده بودند، سی درصد مبلغ بیشتری به طرف مقابل پرداخت میکردند و کسانیکه غذای غیر مشابه و متفاوت خورده بودند به میزان هفده درصد این کار رو انجام می دادند. 

به همین دلیل تحقیقات حاکی از این است که برای نشان دادن صداقت و اعتماد خود باید غذای یکسان سفارش دهید.

کاتلین وولی یکی از کارشناسان این پروژه می گوید که غذا ها با روح و بدن انسان در ارتباط هستند بنابراین برای اینکه بتوانید احساسات کسی را برانگیزید باید همانند او رفتار کنید و همانند او غذا سفارش دهید. خوردن غذای یکسان به شما و طرف مقابل حس خوردن یک شام خانوادگی را دارد. همچنین او افزود خوردن غذا یکسان میتواند به ایجاد یک نقطه مشترک هم کمک کند.

این قانون به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در اولین دیدار یخ طرف مقابل را به راحتی آب کنید، حال این شخص می تواند رییس شما باشد، دوست شما باشد، یا همسر آینده شما. فرقی ندارد مهم این است که شما از این راز بزرگ حالا خبر دارید. بنابراین حالا اگر می خواهید سفارش غذا بدهید می دانید چه کار باید بکنید، بگذارید طرف مقابلتان انتخاب خودش را انجام دهد و شما همانند یک فرد خوش مشرب بگویید : می دانید، من هم هرچه ایشان گفتند را می خواهم .

موفق باشید . 

 

مقالات مرتبط

چطور بدون جروبحث، تعطیلات را در جمع خانواده همسرمان سپری کنیم؟

Married-life-vacation

* شش گام برای کنترل خشم‌مان در مقابل همسر

* 9 چیز که نباید به افراد مهم زندگیتان بگویید

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر