ماهان شبکه ایرانیان

سرانجام سرنوشت بازی تاج و تخت معلوم شد، فصل هشتم، آخرین فصل است

HBO

شبکه اچ بی او (HBO) به یک سؤال بزرگ طرفداران سریال بازی تاج‌ و تخت جواب داد. سایت ای دبلیو (EW) در مصاحبه‌ای از مدیر تولید و برنامه‌ریزی شبکه اچ بی او (HBO)، کیسی بلویز درباره زمان اتمام همکاری با دو کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه بازی تاج‌وتخت، دیوید بنایوف و دن وییس پس از پایان فصل هشت که به یک گمانه‌زنی میان طرفداران تبدیل‌شده بود، سؤال کرد. با بنیتا همراه باشید.

بلویز در جواب این سؤال، بالاخره پاسخ نهایی خود را گفت: بله! حقیقت ماجرا همین است که بازی تاج‌وتخت در فصل هشت به پایان خواهد رسید. این اولین بار است که به‌طور رسمی این خبر توسط یکی از عوامل اصلی برنامه تائید می‌شود.

پیش‌ازاین اظهارنظر بلویز گفته بود که ممکن است این سریال در ده فصل به پایان برسد. ولی ظاهراً پس از گفتگوهای انجام‌شده با دو کارگردان، تصمیم بر این شده است که این سریال در قسمت‌های کمتر و پربارتر ساخته شود.

تهیه‌کنندگان گفته‌اند که فصل هشت شاید 6 قسمت بیشتر نباشد ولی بلویز گفته است که تعداد قسمت‌های فصل هشت هنوز مشخص نشده است.

ایشان در جواب سؤال حالا که بازی تاج‌وتخت به بیننده 25 میلیونی در فصل جدید رسیده است، آیا امکان دارد با نظر سازندگان، قسمت‌های بیشتری ساخته شود «گفت: ما در این مورد هم‌صحبت کرده‌ایم، این چیزی نیست که من مخالفان باشم، اما ممکن است این احتمال بر اساس خلاقیت سازنده‌ها اتفاق بیفتد. من مطمئن هستم دو کارگردان به‌سختی مشغول تهیه قسمت هفت این سریال هستند، انچنان سرگرم شده‌اند که تا ماه‌ها بعد فرصت فکر کردن به فصل آخر را ندارند. این فصل روند سریعی به خود گرفته است و با توجه به محدودیت‌ها باید سریع‌تر از فصل‌های قبل ضبط شود. مسلماً آن‌ها هم مشکلی با ادامه سریال بعد از فضل هشت نخواهند داشت ولی هیچ‌چیز در این سریال قطعی نیست»

او همچنین در مورد تأخیر فصل هفت این سریال پرطرفدار که به تابستان سال بعد موکول شده است هم توضیحاتی داد. آن‌طور که معلوم است این فصل از سریال به مراسم ای‌امی امسال نخواهد رسید. سال پیش در مراسم ای‌امی سریال تاج و تهت برای 23 عنوان نامزد دریافت جایزه شده بود؛ اما برای این فصل و فیلم‌برداری نیاز به مکان‌های زمستانی محل فیلم‌برداری که در ایسلند است یک مرحله کند کننده به‌حساب می‌آید.

بلویز در آخرین کلام گفت: ما امیدواریم با موفقیت و کسب جوایز بیشتری به ای‌امی امسال برسیم.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان