ماهان شبکه ایرانیان

۶ نکته درباره‌ی عشق که زنان می‌توانند از روابط خود یاد بگیرند

به طور کلی ایجاد رابطه دشوار است؛ اگرچه هر چیزی درباره‌ی آن هیجان‌انگیز، جذاب و پرماجرا است اما هنوز هم روابط به کار زیادی نیاز دارند. اگر شما زنی هستید که به سختی عاشق می‌شوید این مسئله بسیار سخت‌تر است. نباید تصور کنید که مشکلی دارید شما فقط با دقت فردی که می‌خواهید زمان‌تان را با او بگذرانید انتخاب می‌کنید.

به طور کلی ایجاد رابطه دشوار است؛ اگرچه هر چیزی درباره‌ی آن هیجان‌انگیز، جذاب و پرماجرا است اما هنوز هم روابط به کار زیادی نیاز دارند. اگر شما زنی هستید که به سختی عاشق می‌شوید این مسئله بسیار سخت‌تر است. نباید تصور کنید که مشکلی دارید شما فقط با دقت فردی که می‌خواهید زمان‌تان را با او بگذرانید انتخاب می‌کنید.

در ادامه با بنیتا همراه باشید تا به شما بگوییم زنانی مانند شما از روابط‌شان چه چیزهایی یاد می‌گیرند.

ممکن است افراد زیادی به طرف‌تان کشیده شوند اما اگر خیلی به شما نزدیک شوند آرزو می‌کنند کاش فاصله‌شان را حفظ کرده بودند. به دلیل شخصیت پیچیده‌ی شما، بحث‌های شدیدی اتفاق می‌افتد اما ارتباطات محکمی نیز رخ می‌دهد. مردم تصور می‌کنند پیچیده بودن چیز بدی است اما همیشه اینگونه نیست. 

تعداد کمی می‌توانند زیبایی و جذابیت شما را ببینند زیرا اغلب آن‌ها را عصبانی می‌کنید و متاسفانه شما به عنوان شریک زندگی، انرژی آن‌ها را به راحتی تمام می‌کنید. ممکن است متوجه‌ی این مسائل در خود شده و پس از چند شکست در رابطه، به دنبال تغییر خود باشید. می‌خواهید راحت‌تر عاشق شوید اما همه چیز برای‌تان خسته‌کننده و بیگانه است.

ممکن است سخت عاشق شوید اما ارزش آن را می‌دانید و سزاوار عشقی پرشور هستید و تا زمانی که آن را پیدا نکرده‌اید دست از تلاش برندارید. اگر عشقی ماندگار یافتید آن را حفظ کنید زیرا سرانجام پس از مدت‌ها عشق واقعی را یافته‌اید. 

1-  عشق به زمان نیاز دارد

وقتی به روابط شکست خورده‌ی خود نگاه می‌کنید ممکن است از خود بپرسید مشکل‌تان چیست. پاسخ آن این است که مطلقا مشکلی ندارید.

ممکن است به دلیل نداشتن رابطه‌ای پرشور با کسی که شما را درک کند، وارد رابطه‌ای سرد شوید. اما واقعیت این است که آن‌ها نمی‌توانند با شما رابطه‌ای خوب برقرار کنند. شما باید به شدت مورد عشق و محبت قرار گیرد تا اشتیاق درونی شما به کامل‌ترین شکل شکوفا شود. ممکن است دوست داشتن شما سخت باشد اما حقیقت این است که اگر کسی لیاقت شما را داشته باشد محبت‌تان را جلب می‌کند.

2- عشق صبور است

تنها افرادی می‌توانند با افرادی مانند شما ارتباط داشته باشند که بسیار صبور باشند. شما این صبر را درک می‌کنید و به دنبال آن عشق فرا می‌رسد.

شما آشفته هستید و اکثر زمان‌ها هیچ تلاشی برای تغییر خود انجام نمی‌دهید، چرا کسی بخواهد شما را تغییر دهد؟ فرد مناسب شما صبور است و می‌تواند به جای تغییر دادن‌تان، با شما همینطور که هستید کنار بیاید.

3- عشق به خود، شادی به همراه می‌آورد

قطعا قبلا میلیون‌ها بار این حرف را شنیده‌اید اما تا زمانی که خودتان را آنطور که هستید دوست نداشته باشید هرگز قادر نخواهید بود فرد دیگری را دوست داشته باشید.

هنگامی که خود را دوست داشتید  و زمانی را به تنهایی برای بهبود و پیشرفت وقت خود اختصاص دادید در آن زمان متوجه خواهید شد چرا روابط قبلی‌تان با شکست مواجه می‌شد.

4- عشق سازگار است

احتمالا پیش از این هیچ وقت همراه سازگاری نبودید. برنامه‌ی روتینی دارید و اجازه نمی‌دهید چیزی این برنامه را به هم بزند، پس در مقابل همه‌ی روابط‌تان خراب می‌شود.

هنگامی که متوجه شدید عشق ارزش سازگاری و زمان را دارد، آن وقت می‌توانید عشق را در آغوش بگیرید. رابطه‌ی موفق یعنی محبت دادن و محبت گرفتن.

5- باید با جنون خود زندگی کنید

اکثر ما تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم جنون و دیوانگی‌مان را پنهان کنیم. اما مشکل چیست؟ شما نمی‌توانید برای همیشه این کار را انجام دهید چون در آن صورت شما دیگر خود واقعی‌تان نیستید.

صادقانه بگوییم بسیار سخت است بگوییم شما کاملا دیوانه هستید اما با تمام صداقت باید گفت شما تا حدودی زنی دیوانه هستید. دیوانگی شما چیز بدی نیست بلکه شما با دیوانگی‌تان جهان را متفاوت‌تر می‌کنید.

6- خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید

فقط به این دلیل که به سختی عاشق می‌شوید به این معنا نیست که زن بدی هستید یا کسی نمی‌تواند دوست‌تان داشته باشد. شما فقط کمی پیچیده هستید و این مطلقا ایرادی ندارد. شما زیبا، بامزه، ماجراجو و پرشور هستید. 

روابط شکست‌خورده‌ی گذشته را مانند درس بدانید و بعد از تمام شدن آن‌ها، به تجزیه و تحلیل آن نپردازید و به این مسئله فکر نکنید که برای دوام آن‌ها چه کار متفاوتی می‌توانستید انجام دهید. 

شما انسانی خارق‌العاده هستید و فقط قلبی بسیار شجاع می‌تواند شما را دوست داشته باشد. رابطه داشتن با شما غیرممکن نیست فقط باید یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید. عشق واقعی با همون شوری که لیاقتش را دارید، شما را دوست خواهد داشت.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان