اینستالایف/ وقتی خود اینستاگرام دختر شیرینی‌پز ایرانی را تحسین می‌کند!

در این قسمت از «اینستالایف» می‌خواهیم دختر جوان ایرانی، هدیه را به شما معرفی کنیم. هنرمندی که اینستاگرام را به تحسین خود وا داشت. با بنیتا همراه باشید تا شما را هرچه بیشتر با هنر هدیه آشنا کنیم.

اینستالایف/ وقتی خود اینستاگرام دختر شیرینی‌پز ایرانی را تحسین می‌کند!

دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده. افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها در اینستاگرام را دریابیم. در سری مطالب«اینستالایف» صفحات جالب و جذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در این قسمت از «اینستالایف» به بررسی صفحه دختر جوان ایرانی به نامه هدیه می‌پردازیم که خود اینستاگرام ماه پیش با ارسال پستی در مورد آن، هدیه و هنرش را مورد تحسین قرار داد. اما این صفحه چه ویژگی‌هایی دارد که بیشتر از 80 هزار فالوور از سراسر دنیا دارد؟ با بنیتا همراه باشید تا با هنر هدیه بیشتر آشنا شوید.

شیرینی هدیه

هدیه دختری بیست و چند ساله است که به گفته‌ی خود، فعالیت در صفحه‌ی اینستاگرامش را در ابتدا برای به اشتراک گذاشتن لحظات زندگی‌اش آغاز کرده بود پس از مدتی تصمیم گرفت علاقمندی‌ها در زمینه‌ی آشپزی و شیرینی‌پزی را جایگزین آن کند و با پخت انواع کیک و شیرینی و دیزاین آن، هنر خود را به رخ کشید تا حدی که اپلیکیشن اینستاگرام در مورد آن ساکت نماند و واکنش مثبت نشان داد.

کیک خامه ای

کپشن و توضیحات او عموما به زبان انگلیسی هستند و همین باعث شده دنبال‌کنندگان صفحه‌ی این دختر هنرمند از ایران و سایر کشورهای جهان باشند.

کیک هدیه

هدیه در بیوگرافی‌اش خود را دختری عجیب و خجالتی و تا حدی دیوانه و شیدا معرفی می‌کند و به جز عکس کوچک و گنگ پروفایلش دیگر هیچ نشانه‌ای از صاحب صفحه نمی‌بینید.

کیک هدیه

توضیحات او به زبان انگلیسی معمولا زیبا و جذاب‌ هستند و نشانگر تسلط او بر این زبان است. همین عکس‌های هنرمندانه و توضیحات مناسب باعث شد توجه اپلیکیشن اینستاگرام به صفحه‌ی هدیه جلب شود و جزو فالوورهای او باشد!

کیک هدیه

هنر هدیه قابل ستایش است. او استعداد عجیبی در چیدن میزهای عصرانه در سبک‌ها و مدل‌های مختلف دارد. عکس‌های او عموما میزهایی با طراحی‌های شلوغ و پر رنگ و لعاب هستند که با سلیقه‌ی ایرانی‌ها کمی متفاوت است.

کاپ کیک

او در دیزاین‌های خود از نوشته‌ها و کتاب‌های انگلیسی استفاده می‌کند و همین انتخاب‌ها باعث خاص بودن عکس‌هایش گشته است.

اینستالایف

هدیه دستور تهیه کیک‌ها و شیرینی‌هایش را در وب‌سایت خود در اختیار همگان می‌گذارد. اگر دوست دارید می‌توانید می‌توانید به صفحه اینستاگرام او سر زده و جزو فالوورهایش باشید و اگر به تهیه‌ی کیک و شیرینی علاقمند هستید با سر زدن به وب‌سایت این دختر خاص از هنر او بهره ببرید.

اگر دوست دارید مطلب دیگری از «اینستالایف» بخوانید می‌توانید سری به مطلب «سابینه زند، بانوی باسلیقه ایرانی» بزنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان