بازیگران فیلم «دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه» پیش از ستاره شدن شان

فیلم «دیوانه‌وار، احمقانه، عاشقانه» محصول سال ۲۰۱۱ فیلمی کمدی-درام رمانتیکی است که گِلِن فیکارا آن را کارگردانی کرده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا بازیگران آن را به شما معرفی کنیم.

فیلم «دیوانه‌وار، احمقانه، عاشقانه» محصول سال 2011 فیلمی کمدی-درام رمانتیکی است که گِلِن فیکارا آن را کارگردانی کرده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا بازیگران آن را به شما معرفی کنیم.

 

اِستیو کارل

استیو کارل که سال‌ها در این حرفه مشغول است در فیلم «دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه» نقش کال ویوِر مرد میانسالی را دارد که تلاش می‌کند پس از جدایی از همسرش به شرایط عادی برگردد. این هنرپیشه کار خود را از دهه‌ی 80 میلادی با بازی در تبلیغات شروع کرد (مانند تبلیغات مرغ برَون که در بالا می‌بینید) و اولین فیلم موفقی که کارل در آن به ایفای نقش پرداخت، فیلم باکره آمریکایی چهل ساله بود.

 

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ در این فیلم نقش جِیکوب را برعهده داشت که بسیار مودب بوده و کال را زیر پر و بال خود گرفته و به او کمک کرد تغییر کند. این بازیگر موفق سال‌ها پیش از این فیلم کار خود را درعرصه‌ی بازیگری شروع کرد و اولین بار به عنوان یکی از اعضای انجمن میکی موس (تصویر بالا) به ایفای نقش پرداخت.

 

جولیَن مور

جولین مور در دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه به عنوان اِمیلی ویور همسر جداشده‌ی کال بازی کرد. این هنرپیشه‌ی زن سال‌ها قبل اولین بار با بازی در یک قسمت سریال «دِ اِج او نایت» (The Edge of Night) بر روی پرده‌ی تلویزیون ظاهر شد.

 

اِما اِستون

اما استون سال‌ها قبل از آن که برای نقش هانا دختر کال و نامزد جیکوب انتخاب شود، کار خود را در عرصه‌ی بازیگری شروع کرد. این بازیگر اولین بار در یکی از قسمت‌های سریال مالکوم این دِ میدِل (Molcom in the Middle) بازی کرد (تصویر بالا).

 

آنالیگ تیپتون

در حالی که آنالیگ تیپتون در نقش  جسیکا دانش‌آموز دبیرستانی در فیلم دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه بازی کرد و بازی موفقی نیز داشت، اولین بار در سال 2008 به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در مجموعه‌ی برترین مدل بعدی امریکا (َAmeriza's Next Top Model) ظاهر شد.

 

جویی کینگ

جویی کینگ که هنوز در ابتدای بازیگری قرار دارد در این فیلم نقش مُلی ویور دختر کال و امیلی را برعهده داشت. اولین بازی این بازیگر جوان چند سال پیش از این فیلم در سال 2007 و در فیلم رِین اُوِر می (Reign Over Me) بود (تصویر بالا).

 

جونا بوبو

نقش رابی پسر کال و امیلی در فیلم دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه بر عهده‌ی جونا بوبو بود. این بازیگر جوان چند نقش دیگر را نیز در کارنامه‌ی بازیگری خود دارد ازجمله بازی در فیلم «بهترین دزد دنیا» (The Best Thief in the World) در سال 2004 (تصویر بالا).

 

ماریسا تومی

ماریسا تومی که پیش از پیوستن یه فیلم دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه نیز ستاره‌ای شناخته شده بود دراین فیلم نقش معلمی را بر عهده دارد که با کال درگیر می‌شود. این بازیگر یکی از اولین نقش‌های خود را در سال 1984 برای بازی در سریال وُِرد تِرنز (As the World Turns) به دست آورد.

 

جان کارول لینچ

جان کارول لینچ در این فیلم در نقش بِرنی یکی از بهترین دوست‌های کال و پدر جسیکا بازی کرد. لینچ سال‌ها پیش از فیلم دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه با بازی در نقش نورم گاندِرسُن در فیلم فارگو (Fargo) وارد عرصه ی بازیگری شد.

 

بِت لیتِلفورد

بت لیتلفورد در فیلم دیوانهوار، احمقانه و عاشقانه نقش کلاری مادر جسیکا را برعهده داشت. او یکی از اولین نقش‌هایش را در دنیای بازیگری در فیلم اِسپین سیتی داشت که در چند قسمت این سریال نقش دِیدر وِِست را بازی می‌کرد.

 

کِوین بِیکن

این بازیگر در نقش دیوید لینداگِن یکی از دوستان امیلی در فیلم دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه ظاهر شد. او اولین بار در دهه‌ی 70  با بازی در نقش چیپ دیلِر در فیلم خانه حیوانات (عکس بالا) وارد عرصه‌ی بازیگری شد.

 

جاش گروبن

جاش گروبن که بیش‌تر به دلیل خوانندگی معروف است در فیلم دیوانه‌وار، احمقانه و عاشقانه نقش ریچارد دوست قدیمی هانا را برعهده داشت. او در نوجوانی حرفه‌ی خوانندگی را شروع کرد و در شوهای محلی ظاهر شد.

 

مقالات مرتبط

بازیگران فیلم " خانم دابتفیر" حالا کجا هستند؟

Mrs-Doubtfire-cast

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان