۹ وسیله‌ی ضروری سفر برای آقایان

مهم نیست به کجا سفر می‌کنید وسایلی که در این جا نام می‌بریم برای هر سفری ضروری است. پیش از هر سفری فراموش نکنید که این وسایل را در چمدان خود جا دهید؛ در این صورت صبح که از خواب بیدار می‌شوید برای جمع کردن وسایل‌تان استرس نخواهید داشت. در بنیتا با ما همراه باشید تا این فهرست را با هم مرور کنیم.

مهم نیست به کجا سفر می‌کنید وسایلی که در این جا نام می‌بریم برای هر سفری ضروری است. پیش از هر سفری فراموش نکنید که این وسایل را در چمدان خود جا دهید؛ در این صورت صبح که از خواب بیدار می‌شوید برای جمع کردن وسایل‌تان استرس نخواهید داشت. در بنیتا با ما همراه باشید تا این فهرست را با هم مرور کنیم.

کفش ورزشی راحت
حتی اگر قصد نداشته باشید در طول سفر ورزش کنید یک جفت کفش ورزشی برای سفر لازم است. به راحتی و سبکی این کفش‌ها فکر کنید و حتما یکی از آن‌ها را در چمدان‌تان بگذارید. به علاوه این روزها تقریبا می‌توانید این کفش‌ها را با هر لباسی بپوشید.


لباس شنا
حتی اگر فهرستی که در اینجا گفته می‌شود تنها شامل سه وسیله بود، لباس و وسایل شنا حتما در این لیست قرار می‌گرفت. فراموش نکنید شما نمی‌دانید در سفر چه اتفاقی می‌افتد و از سوی دیگر هیچ کس دوست ندارد فرصت شنا کردن در سفر را از دست بدهد.

 

 

بالش سفری
سفر غیرقابل پیش‌بینی است. هرگز نمی‌دانید چه وقت ممکن است ساعت‌ها پروازتان تاخیر داشته باشد و مجبور به انتظار در فرودگاه باشید. در این شرایط همراه داشتن یک بالش نرم و قابل جمع‌شدن ضروری است و با آن می‌توانید به راحتی استراحت کنید. به علاوه در پروازها یا به طور کلی سفر طولانی با ماشین می‌توانید آن را زیر سر خود قرار دهید.

 

 

پیراهن پارچه‌ای دکمه‌دار
مهم نیست به کجا سفر می‌کنید زیرادر هر شرایطی ممکن است به پیراهنی دکمه‌دار نیاز پیدا کنید. برای مثال اگر به شامی غیرمنتظره دعوت شوید می‌توانید آن را بپوشید. همچنین برای جلوگیری از نورخورشید می‌توانید این پیراهن را بپوشید. از سوی دیگر این پیراهن‌ها چروک نمی‌شوند و می‌توانید آن‌ها را تقریبا با هر چیزی بپوشید.

 

 

تیسرت سفید
این وسیله نیز یکی دیگر از اقلام ضروری هر سفری است. تیشرت‌های بدون جیب ظاهری کلاسیک دارند اما اگر جیب داشته باشند می‌توانید بعضی چیزها را در جیب آن بگذارید.

پلیور
حتی در هوای خشک نیز شب‌ها هوا سرد می‌شود پس حتما یک پلیور در چمدان‌تان قرار دهید. این پلیورها اسپرت بوده و می‌توانید آن‌ها را با تیشرت یا پیراهن مردانه‌ی دکمه‌دار بپوشید.

چکمه کویر
این چکمه‌ها که در ابتدا توسط افسران بریتانیایی پوشیده می‌شد تقریبا برای هر کاری مناسب است. احتمالا پدرتان یک جفت از آن‌ها دارد و شما نیز باید داشته باشید. اَندی اِسپیِد نیز سال‌ها این کفش‌ها را می‌پوشید و شما نیز می‌توایند آن‌ها را با لباس جین، لباس شنا، با جوراب یا بدون جوراب و برای انجام هر کاری بپوشید.

 



جین تیره
حتما می‌دانید جین تیره چقدر شیک است. این لباس را می‌توانید هر جا و با هر لباسی بپوشید؛ علاوه بر این شلوار جین چروک نمی‌شوند.

 

 

کت سبک و ساده
این کت‌ها مانند پیراهن مردانه‌ی دکمه‌دار حتما باید در چمدان‌تان باشد زیرا ممکن است شرایط غیرقابل ‌پیش‌بینی ایجاد شود که مجبور باشید لباس رسمی بپوشید. همانطور که همیشه گفته می‌شود بهتر است همیشه مجهز باشید و همه‌ی وسایل ضروری را به همراه داشته باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان