رازهای مراقبت از پوست از زبان خواهران کارداشیان

شکی در این نیست که خیلی‌ها در جهان طرفداران پروپاقرص خانواده‌ی کارداشیان باشند

شکی در این نیست که خیلی‌ها در جهان طرفداران پروپاقرص خانواده‌ی کارداشیان باشند. همچنین خیلی‌ها نیز دوست دارند مدل آرایشی که دختران خانواده‌ی کارداشیان به کار می‌گیرند را دنبال کنند. کایلی جنر برای لب‌های زیبایش معروف است، کیم کارداشیان برای ایده‌های آرایشی‌اش، امروز می‌خواهیم چند نکته تخصصی که این دو خواهر در زیبایی خود به کار می‌برند را از زبان خودشان برای شما ارائه دهیم. اگر مایلید در ادامه با بنیتا همراه باشید.


باوجوداینکه خانواده کارداشیان/جنر از شهرت بالایی برخوردند و تقریبا زندگی آن‌ها در زیر ذره‌بین است ولی هنوز در زندگی آن‌ها رازهایی وجود دارد که از دید دوربین‌های رسانه‌ها و طرفداران آن‌ها مخفی مانده است. وقتی‌که تصاویر افراد را ورق می‌زنیم درمیابیم که بیشتر این عکس‌ها متعلق به کیلی‌جنر است و سه خواهر کیم و کیلی و کندال هرکدام در اینستاگرام حدود 60 میلیون فالور دارند، این بدان معناست که ما آخرین اتفاقی را که در دنیای آن‌ها رخ می‌دهد را رصد می‌کنیم.
با تشکر از سایت آلور (Allure) ما توانسته‌ایم که رازهای زیبایی دو خواهر مشهورتر، یعنی کیم و کیلی را کشف کنیم؛ این دو درباره چیزهای مربوط به زیبایی بحث کردند و در مصاحبه‌ای که کیم با خواهر کوچک‌ترش داشت معلوم شد که کیم لوازم‌آرایشی خود را به کیلی می‌داده است و گاهی اوقات کیلی هم شیطنت‌هایی می‌کرده و لباس‌های کیم را کش می‌رفته است (البته کیلی این را با لحن شوخی در مصاحبه گفته بود).با این مصاحبه نه‌تنها به ما یک دید گسترده‌تر نسبت به زندگی آن‌ها داد بلکه رازهای آن‌ها برای زیبایی‌های منحصربه‌فردشان برای ما فاش شد.
برای فهمیدن رازهای سلامت پوستی مادر آن‌ها یعنی کریس جنر که به آن‌ها انتقال‌یافته است در ادامه با ما همراه باشید؛


1- کیم از مادرش کریس چه چیزهایی یاد گرفته‌ است؟

کیم در جواب این سوال گفت که: «مادرم همیشه می‌گفت که از کیسه حمام داغ برای شستن و آرایش و لایه‌برداری استفاده کنم».


2- بهترین توصیه زیبایی که کیلی از کلویی کارداشیان گرفته است؟

کیلی دراین‌باره می‌گوید: «کلویی همیشه به من می‌گوید که کرم ضد آفتاب استفاده کنم. من از هوای مرطوب هم دوری می‌کنم چون باعث می‌شود پوست من شکسته به نظر برسد، شما ممکن است که از رطوبت خوشتان بیاید و آن را برای زیبایی مثبت بدانید ولی این‌جور که فکر می‌کنید نیست».


3- کیم چه چیزهایی درباره زیبایی را به کیلی آموزش داده است؟

کیلی می‌گوید: «زمانی که ما در جزیره بورا بورا (یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه) بودیم، کیم وقتی حالت مرا دید، با یک لحن خاص به من گفت که: زود برو و آن کرم چشم را بردار و استفاده کن».


4- چه‌کار اشتباهی کیلی با لب‌هایش انجام داده است؟

او می‌گوید که: «قبلا کاری کردم که لب‌هایم یکمی زیادی بزرگ شد و با از رفتار و گفتار خواهرانم از این اتفاق باخبر شدم و طی یک فرایند خسته‌کننده دوباره آن‌ها را به حالت اولیه بازگرداندم، واقعا خوشحالم که کار به‌جای باریک نکشید و باعث شرمساری من نشد».


5- کیم کارداشیان الان به چه چیزی خیلی حساس است؟

کیم دراین‌باره گفت: «اگر یادتان است من چند مدت پیش بی‌بی هیر (موهای نازک جلوی پیشانی) خود را لیزر کردم، چون شکل آن‌ها بر روی پیشانی من عادی نبود و هر بار که یک عکاس از من عکس می‌گرفت با فتوشاپ آن‌ها را از روی پیشانی من برمی‌داشت. من هرچند مدت یک بار این موها را لیزر می‌کنم».

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان