ماهان شبکه ایرانیان

واکنش سالار عقیلی به لغو کنسرتش

سالار عقیلی نگران اعتماد مردمی است، که بلیت این کنسرت را خریداری کرده اند. برای اطلاع از آخرین اظهار نظر سالار عقیلی در مورد لغو جنجالی آخرین کنسرتش در شهر سبزوار، با بنیتا همراه باشید.

سالار عقیلی نگران اعتماد مردمی است، که بلیت این کنسرت را خریداری کرده اند. برای اطلاع از آخرین اظهار نظر سالار عقیلی در مورد لغو جنجالی آخرین کنسرتش در شهر سبزوار، با بنیتا همراه باشید.

 

سالار عقیلی

در حالی که قرار بود تا کنسرت سالار عقیلی روز جمعه 15 مردادماه، در شهر سبزوار برگزار شود، به دستور دادستانی این شهر لغو شد.

سالار عقیلی در واکنش به خبر لغو این مراسم، گفت: «اطلاع پیدا کردم که این کنسرت به دستور دادستانی لغو شده است، وقتی که مردم عزیز کشورمان به یک هنرمند اعتماد می‌کنند و می‌آیند بلیت او را با عشق می‌خرند، همچین اتفاقاتی باعث سرخوردگی آنها و بی‌اعتبار کردن هنرمند می‌شود، که من از این موضوع بسیار ناراحت هستم.»

وی ادامه داد: «چرا زمانی که کنسرتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، باید با این مسائل روبرو شود؟ من درباره این اتفاق با معاون وزیر گفت‌و‌گو کردم و ایشان نیز گفتند که ما همه مجوزها را صادر کرده بودیم، اما با این حال یک مرجعی به میان می‌آید و به راحتی برنامه کنسرت ما را لغو می کند.»

این خواننده موسیقی سنتی تصریح کرد: «ما نمی‌دانیم باید از ارشاد مجوز بگیریم یا از دادستانی؟ یا اگر نیاز به مجوز از دادستانی وجود دارد، دیگر چرا باید از ارشاد مجوز بگیریم؟ ولی موضوع بدیهی این است که مردم گناهی نکرده‌اندکه پول بلیت را داده اند، و قصد داشته‌اند تا خودشان را از راه‌های دور خودشان را به محل برگزاری کنسرت برسانند.»

عقیلی در پایان افزود: «خواهش من از وزیر ارشاد این است که این موضوع را پیگیری کنند تا هنرمندان دیگر با چنین مواردی روبرو نشوند. موسیقی من نیز یک موسیقی سنتی است که از هر جهت مورد تائید است. بنابراین  بدیهی است که وقتی مجوزی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود، یعنی قانون حکم برگزاری یک رویداد را داده است، اما متاسفانه شاهد این هستیم که در اینجا بصورت ایالتی برخورد می شود. در پایان فقط می‌توانم بگویم که بخاطر مردم عزیز ایران ناراحتم.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان