دسته گل ایده آل‌تان برای جشن عروسی را انتخاب کنید

انتخاب دسته گلی ایده آل برای جشن عروسی شما، یک امر حیاتی است

دسته گل عروسانتخاب دسته گلی ایده آل برای جشن عروسی شما، یک امر حیاتی است. این درحالی است که خیلی از عروس‌ها این نکته را فراموش می‌کنند و شاید خیلی دیر به یاد تهیه دست گل‌شان می‌افتند ولی باید بدانید که دسته گل شما در روز عروسی چیزی است که به شدت جلب توجه می‌کند و به اندازه کفش‌ها، تور و حتی آرایش‌تان مهم است. اگر نتوانید دسته گل مناسبی را انتخاب کنید، شاید به قیمت خراب شدن ظاهرتان در روز جشن تمام شود.

مطمئنا هزاران هزار مدل مختلف برای دسته گل عروس وجود دارد که با سلیقه‌های مختلف جور در می‌آید. ممکن است شما گل‌های یک دست و یک رنگ را دوست داشته باشید و یا به سراغ ترکیب چندین گل مختلف با رنگ‌های متفاوت بروید. در این میان باید برخی نکات را در ذهن داشته باشید. در هنگام انتخاب دسته گل عروس چه نکاتی مهم هستند؟ با دانستن این نکات، کار شما برای انتخاب راحت‌تر می‌شود:

دسته گل عروس*قد و اندام عروس خانم:

اگر قد و قواره کوتاهی دارید و ریز نقش هستید، بهتر است به سراغ دسته گل‌های کوچک بروید. دسته گل‌های گرد و منظم هم گزینه‌های خوبی هستند. عروس‌های قدبلند، می‌توانند دسته گل‌های بزرگتری را به دست بگیرند. البته رعایت تعادل فراموش نشود.

 *تناژ رنگ پوست، رنگ مو و چشم‌ها:

بهترین انتخاب برای عروس خانم‌های سبزه، دسته گلی با رنگ‌های شاداب و قبراق 

است؛ مثلا گلهای زرد و فسفری خیلی جذاب هستند. برعکس، کسانی که موهای بلوند و پوستی روشن دارند، بهتر است به سراغ گل‌هایی با تناژ رنگی سفید و خنثی بروند. کسانی که موهای شان تناژ قرمزی دارد، می‌توانند گل‌هایی با رنگ جیغ و قوی مثل گل‌های نارنجی را به دست بگیرند. در عین حال در هنگام انتخاب، باید به تناژ رنگ آرایش‌تان، به ویژه رنگ لب‌های‌تان توجه ویژه‌ای بکنید.

*مدل، رنگ و سایز دسته گل عروس:

دسته گل، در واقع مکملی برای لباس شماست و از همین رو نباید با لباس شما ناهماهنگ باشد و باید کاملا با تمام اجزای ظاهری‌تان هارمونی داشته باشد. یک لباس عروس کلاسیک و یک تور بلند، به دسته گلی آبشاری نیاز دارد. اگر لباس‌تان کار شده و شلوغ است، دسته گل ساده‌ای انتخاب کنید. برعکس، اگر لباس‌تان ساده است، می‌توانید دسته گلی آبشاری با ترکیب گل‌هایی از رنگ‌های مختلف را برگزینید. توجه داشته باشید که رنگ لباس و لوازم جانبی‌تان هم باید در انتخاب رنگ دسته گل تاثیرگذار باشد.

*زمان برگزاری جشن:

اگر عروسی در فصل تابستان برگزار می‌شود، باید گل‌هایی با برگ‌های سبز زیاد را انتخاب کنید که این برگ‌ها به قبراق ماندن گل‌ها کمک کنند. اگر عروسی در فصل زمستان است، می‌توانید از حجم بیشتری گل در دسته گل‌تان استفاده کنید. البته باید درنظر داشته باشید تا در فصل برگزاری جشن‌تان، گل‌های مدنظرتان در بازار موجود باشند.

*شخصیت عروس:

این فاکتوری اساسی در انتخاب گل‌های دسته گل عروس است. سلیقه و شخصیت عروس خانم، علاوه بر لباسش، در دسته گلش نیز متبلور است. عروس‌هایی که شخصیتی محافظه کار دارند، بیشتر گل‌های سفید، بژ وکلا کم رنگ و ساده و کم گل را انتخاب می کنند. اما عروس‌های شجاع تر، دسته گل‌هایی به رنگ قرمز و یا رنگ‌های جیغ را انتخاب می‌کنند.

امیدواریم که با این نکات، بتوانید راحت‌تر دسته گل موردد علاقه‌تان را انتخاب کنید .

 

مقالات مرتبط

پیشنهاد‌هایی برای انتخاب‌های درست برای عروسی

wedding- preperation


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان