محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۴

آیا می‌دانید سالی که به دنیا آمدید، محبوب‌ترین موسیقی سال چه بوده است؟ خود در ادامه با بنیتا همراه باشید و این موضوع را خودتان کشف کنید:

آیا می‌دانید سالی که به دنیا آمدید، محبوب‌ترین موسیقی سال چه بوده است؟ خود در ادامه با بنیتا همراه باشید و این موضوع را خودتان کشف کنید:

 اگر خوش شانس باشید شاید والدین‌تان به یاد داشته باشند. شاید موسیقی‌ای باشد که در اتوموبیلی که مادرتان موقع رفتن به بیمارستان برای بدنیا آوردن شما سوار آن بوده، پخش می‌شده است! برای اینکه خاطرات شما را تکمیل کرده باشیم، سراغ فهرستی رفتیم که وبسایت خیلی مشهور (PrettyFamous) از بهترین‌های هر ساله بیلبورد در 60 سال اخیر تهیه کرده است. این گزارش جالب و خواندنی را در 5 قسمت تقدیم شما خواهیم کرد.

یافته‌های ما نشان داد که 6 سال تمام از 1335 تا 1341، موسیقی تئاترهای برادوی سلطان بلا‌منازع فهرست بیلبورد بوده‌اند و البته از آن موقع دیگر در این فهرست حضور نداشته‌اند. بعد از آن موسیقی فیلم‌ها برای مدت 7 سال بر این فهرست حکومت می‌کرده‌اند که البته دوباره در سال 2006 در فیلم دبیرستان موسیقی این موفقیت تکرار شد. این فهرست حاوی آلبوم‌هایی از هنرمندان تازه‌کار نیز بوده است، شامل: جیمی هندریکس، پیتر فرامپتون، ویتنی هیوستون. غیبت اسم‌های بزرگان موسیقی مثل: بیتلز و لِد زپلین نیز در این فهرست قابل توجه است. 

بیلبورد فهرست خود را  از روی اطلاعات سیستم جستجوی صدای نیلسِن (یک سیستم نظارت بر فروش مویسقی در آمریکا و کانادا) تهیه می‌کند. اما قبل از سال 1370 بیلبورد فهرست خود را براساس آمار خرده‌فروشی تهیه می‌کرد. خوب به جای هیچ صحبت اضافی برویم و این فهرست را بررسی کنیم تا ببینیم در سال تولد شما کدام آلبوم محبوب‌ترین بوده است.

 

 

fanart.tv 

سال 1383

عنوان آلبوم: اعترافات

هنرمند: آشِر

این آلبوم شامل آهنگ بله با معرفی لودِکریس (بازیگر) و تولید شده توسط لیل جون بود.

 

 

Wikipedia 

سال 1384

عنوان آلبوم: رهایی از میمی

هنرمند: ماریا کِری

این آلبوم سبب شد تا ماریا کِری از شخصیت خودش به عنوان یک هنرمند جهانی دور شود و به سمت یک شخصیت دوباره ساخته شده حرکت کند.

 

 

Wikipedia 

سال 1385

عنوان آلبوم: دبیرستان موسیقی

هنرمند: موسیقی متن فیلم

در دنیایی که هنوز سریال گِلی معرفی نشده بود، موسیقی متن فیلم دبیرستان موسیقی ساخته شرکت دیزنی، باعث شد تا سلف سرویس مدرسه جای خودش را به محلی برای رقص و آواز بدهد!

 

 

amazon.com 

سال 1386

عنوان آلبوم: نوئِل (Noel)

هنرمند: جاش گربان

این آلبوم تنها مجموعه‌ای از آهنگ‌هایی با موضوع کریسمس است که به این فهرست راه یافته‌اند. آهنگ‌های محبوبی مثل: شب سکوت

 

 

Wikipedia 

سال 1387

عنوان آلبوم: کارتر (Tha Carter III)

هنرمند: لیل وِین

قبل از اینکه این آلبوم منتشر شود، لیل وِین از یک روش بازاریابی بی‌سابقه که شامل انتشار یک آهنگ در فضای اینترنت قبل از عرضه اصلی آلبوم می‌شد، استفاده ‌کرد.

 

taylorswift.com 

سال 1388

عنوان آلبوم: بی‌باک

هنرمند: تیلور سوئیفت

دومین آلبوم تیلور در واقع اولین آلبوم فوق‌العاده موفق او نیز بود که شامل قطعات محبوبی مثل: قصه عشق، تا ابد و همیشه و اسب سفید بود.

 

 

amazon.com 

سال 1389

عنوان آلبوم: بازگشت

هنرمند: اِمینم

هفتمین آلبوم اِمینم با معرفی هنرمندانی همچون: پینک، ریحانا و لیل وِین همراه بود.

 

 

adele.wikia.com 

سال 1390

عنوان آلبوم: 21

هنرمند: اَدِل

آلبوم فوق‌العاده پر فروش اَدِل به گفته هنرمند شرح حال شکسته شدن یک رابطه عشقی بسیار مهم برای او بوده است.

 

 

adele.wikia.com  

سال 1391

عنوان آلبوم: 21

هنرمند: اَدِل

یکی از چهار آلبومی که توانست دو سال پشت سر هم محبوب باقی بماند، همین آلبوم 21 بود که شامل قطعاتی مثل: غوطه‌ور در اعماق، آتش زدن باران و یکی مثل تو بود.

 

 

people.com 

سال 1392

عنوان آلبوم: تجربه 20/20

هنرمند: جاستین تیمبرلیک

آلبوم جاستین ترکیبی از سبک‌های مختلف است که هنرمندانی مثل: جِی زی و دِریک و همچنین موزیک ویدئوی کت و شلوار در آن معرفی شدند.

 

 

it.wikipedia.org 

سال 1393

عنوان آلبوم: 1989

هنرمند: تیلور سوئیفت

این آلبوم از تیلور تاکنون محبوب‌ترین آلبوم موسیقی پاپ است که یک هنرمند منتشر کرده است و شامل دو تک آهنگ به نام‌های تکانش بده و خون کثیف است.

 

 

usmagazine.com 

سال 1394

عنوان آلبوم: 25

هنرمند: اَدِل

خوب حالا می‌توانید با این فهرست آهنگ محبوب سال تولد خود را مشخص کنید! شما متولد چه سالی هستید؟!

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان